Grasten

Vakantie in Grasten

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Grasten

Reviews over Grasten

• 8Hans-Peter Jørgensen14-09-2013

skønt og idyllisk område

kan anbefales til både afslapning samt vandring m.m.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 10Stranden

januari 2013

• 7Nathalie26-08-2013

Niet veel te zien

In Grasten zelf is niet veel te zien, maar in de omgeving zijn genoeg uitstapjes te maken.

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 4Stranden

augustus 2013

• 7Morten29-11-2011

Sønderjylland er dejligt

Kør en tur til Glücksburg og se slottet og stranden. Besøg Flensborg på vejen.

• 1Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

juli 2011

• 9Rob15-08-2009

geweldig

We waren nog nooit in Denemarken geweest , maar zijn er helemaal tot rust gekomen. We vonden het geweldig en ook de kinderen hebben genoten. Er is ontzettend veel voor kinderen te doen. Legoland, piratenboottochten ,musea, maar ook kijken naar de wisseling van de wacht bij het koninklijk paleis en hele dagen vliegeren en vissen met een netje in zee en rommelen bij de strandjes. De natuur is prachtig. De vakantiewonigen erg luxe, wij hadden een huisje op 6 meter van de Oostzee, met sauna, bubbelbad, was/droogcombinatie, terras met uitzicht op de haven. Sonderborg ligt dichtbij en daar kun je leuk winkelen en lekker eten.

• 1Uitgaanslevenn
    • 6Stranden

juli 2009

• 6roosmarijne17-09-2008

mooi gelegen saai dorp

dorp is mooi gelegen aan een fjord en vlakbij bos, maar stelt verder weinig voor. er zijn wel wat winkels, oa bakker en supermarkt en aan de hoofdweg ligt nog een winkelcentrum met div supermarkten. slot grasten is erg mooi en het bos ook.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 5Stranden

Gereisd met familie in september 2008

• 8Fam. van Heun07-08-2008

Klein dorp met alles bij elkaar

Het is wel een gezellig dorpje met alle winkels, die je nodig hebt. Maar het straalt niet veel uit. We waren in de maand juli en het was er heel rustig. Niet echt veel terrasjes waar je wat kunt drinken. Restaurants vallen ook tegen. Bij de haven zit wel een heel goed en gezellig restaurantje. De supermarkten (3 stuks) zijn ook op zondag open.

• 4Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7C.A. van Amerongen21-05-2007

Aardig plaatsje (op loopafstand) van Fiskenas Feriecenter. Voor uitgebreid winkelen naar Sonderborg (16 km) of Kolding (grootste overdekte winkelcentrum van DK) ca. 83 km. (via E45, snel te bereiken. Abenraa, mooi plaatsje met veel vakwerkhuisjes ca. 14 km. Heel veel haventjes rondom Grasten en vooral veel rust.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in mei 2007