Reviews over Glesborg

Netjes

annetteharry,
    24-8-2013

De plaatsen zijn zeer ruim 100+ m2, meestal een veldje van 4 plaatsen, maar ook een paar rijtjes met door struiken afgescheiden plaatsen. Sanitair netjes en voldoende. Voor de kinderen is er een (simpel) zwembad en een grote speeltuin. Kleine winkel met ijsjes en vers brood. Het personeel is erg behulpzaam en spreekt goed Engels. Op 300 meter van zee, heeeel klein zandstrandje van 3 m breed.

leuke plek mooie zee

Chris,
    20-8-2011

Een camping om terug te komen volgens mijn zoon van 11 jaar. Wij hadden een ruime plaats met net een klein stukje uitzicht op zee. Dit was een goede plek om te staan omdat dit het oude deel van de camping is. Er is ook een nieuwer gedeelte, maar daar is weinig begroeiing. In de zee is van alles te vinden en te vangen voor de kinderen. Een min punt dat mij verbaasde was dat de eigenaar zeer slecht engels sprak en communicatie moeilijk was. Verder een leuk zwembad en genoeg vermaak voor de kinderen. Vissers haven in de buurt met lekkere vis te koop.