Hotel Hejse Kro

Kleine hotelsWeer vandaag12°7°
4,7

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Hejse Kro voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hejse Kro in het Nederlands

Familie

2007

Kamer was vies, en werd slecht of eigenlijk bijna niet gepoetst. Sommige dagen kwam er helemaal niemand, werden niet eens de handdoeken verschoond. Ontbijt 's ochtends was voldoende, maar de bediening was waardeloos. De dames van de receptie konden niet lachten en nauwelijks engels spreken. Alles bij elkaar viel het hotel erg tegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hejse Kro in Fredericia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hejse Kro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.