Camping Rindby

CampingWeer vandaag20°13°

2 reviews over Camping Rindby in het Nederlands

Met recht De beste en leukste camping op Fano!

M.Bosklopper
28-4-2012

Gastvrij, superschoon, warm sanitairgebouw, heerlijk douchen, dichtbij dorpje en strand kortom: Super!!!

Rindby Camping

schulz
18-8-2010

Der sehr gute Campingplatz ist kinderfreundlich, die Sanitär- und Hauswirschaftsanlagen sin hervorragend, man ist freundlich aufgenommen. Ein rundrum sehr zu empfehlender Campingplatz für alle generationen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rindby in Fanø , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rindby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rindby scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.