Camping Feldberg Strand Camping

2 reviews over Camping Feldberg Strand Camping in het Nederlands

leuk, netjes en relaxt

hummel
26-9-2016

Deze camping bezocht met een camper, er hangt een relaxte sfeer op de camping wat vooral veroorzaakt wordt door de campingeigenaar. Camping ligt dichtbij strand en zee, heeft het sanitair erg goed voor elkaar, in de sanitair-gebouwen zijn ruimtes voor het drogen van wetsuits en ruimtes waarin gekookt en afgewassen kan worden alsook een ruimte met wasmachines en drogers

2008

leuke camping, levendig

edith
17-8-2008

ontspannen sfeer, kindvriendelijk, leuke midgetgolfbaan,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Feldberg Strand Camping in Fanø , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Feldberg Strand Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.