Camping Esbjerg

11 reviews over Camping Esbjerg

• 2018
    7Fam. Broekhuis15-08-2018

Lekkere hamburgers!

Prima camping met fijn zwembad en leuke speelgelegenheden voor de kinderen. Sanitair is goed en toereikend. Lekkere hamburgers!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Jorine Doorduin10-07-2018

Niet goed, duur, nooit meer

Laat ik beginnen bij wel goed , dan ben ik zo klaar, dat de douches inclusief waren. Niet goed: als kampeerders met een camper werden we op een soort parkeerplaats gepoot met totaal geen uitzicht en dat voor €60,- voor 1 nacht!, echt niet goed. Daarbij stonden wij dus op een soort doorgaande weg waar de hele tijd langs werd gereden en niet te zacht ook. zwembadfoto is met een groothoeklens gemaakt volgens ons, maar dat ter zijde en de was en toiletgelegenheden vind ik geen 4 sterren waard. In Zweden betaalden wij nog niet de helft voor plekken met Prachtig uitzicht, overal waar we kwamen. Ik heb het bij de receptie gemeld maar daar keken ze vreemd, dit waren de prijzen en konden we het mee doen!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

6Sandra Pol18-08-2016

Mooie kinderfaciliteiten, cabin helaas minder

Mooie speeltuinen voor de kinderen (inclusief trampolines en springkussens) en keurig zwembad met glijbanen en kindergedeelte. Onze cabin was helaas minder. De standaard cabins zijn leuk gelegen in een halve cirkel, vlakbij een sanitairgebouw. Onze cabin was helaas erg stoffig en we hebben dit zelf moeten oplossen. Er is geen raam boven, dus luchten boven is bijna onmogelijk en de warmte blijft hier hangen waardoor het 's nachts erg benauwd is hier. Verder staat de ladder naar boven loodrecht, voor (jonge) kinderen gevaarlijk. Keuken was prima. Sanitair was erg oud, zou ook wat vaker schoongemaakt moeten worden. Wel fijn dat hier ook gezinsdouches waren. Ondanks de mindere cabin hebben we ons wel vermaakt, vanuit hier zijn veel leuke uitstapjes te maken (Legoland is een uurtje, Ribe een half uur, zeehondencruise Fano vertrekt vanuit Esbjerg).

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8erik12-06-2016

Keurig nette camping

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Zwembad klein maar warm , speeltoestellen en springkussen aanwezig. Veel seizoen kampeerders en op de plaatsen die redelijk ruim zijn is er geen water aan en afvoer aanwezig. Ligging vlak bij zee ,geen geweldig strand maar je kan er wel lekker uitwaaien. Esbjerg goed op de fiets te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 6Frits07-08-2013

standaard hut nooit meer

Een week een standaard hut gehuurd. Zeer matig. Niet goed schoongemaakt door onze voorgangers, controle daaarop was er niet. Onderhoud was ook matig. Met onderhoudsklachten werd niets gedaan. Rechtop gaande trap naar de bovenverdieping, niet geschikt voor hoogtevrezers of minder vlot ter been.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9tineke03-08-2013

rustige kindvriendelijke camping

De camping is schoon, rustig en goed sanitair. Washokjes worden echter afgeschermd met douchegordijntjes. Dat is jammer. Verder erg mooi. Ook familie douche. Zwembad is ook lekker warm, maar als er veel denen komen in het weekend heb je bijna geen plek. Veel deense stamgasten op de camping die er weekends komen. Strand is in de buurt, maar je kan er pootjebaden. Niet zwemmen. Dat is verderop. ( moet met auto) Zeer mooie omgeving en op korte afstand veel te bezichtigen en te doen met jonge kinderen. Grootte ruime plaatsen op de camping en de huisjes zagen er ook erg mooi uit. Je kan niet eten halen op de camping, wel een goede supermarkt in Esbjerg. ( kleine campwinkel wat niet veel voorsteld)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8fab23-05-2013

super camping

De camping is super en het is mooi gelegen. vlakbij het strand. Een plek om nog een keer naar terug te gaan!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2013

• 8marjetje_1419-08-2011

Leuk!

Leuke camping, erg kindvriendelijk. Verwarmd zwembad! Ligt wel ver van het centrum, is niet lopend te doen, en in de noordzee (die 10 min lopen vanaf de camping is) kun je niet zwemmen.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9yvonne van der zande29-10-2010

heerlijke vakantie gehad

we hebben een super vakantie gehad, we hadden een luxe hutje, echt een aanrader! aardig en behulpzaam personeel. strand op fietsafstand, niet echt mooi een soort waddenstrand, maar de kinderen vonden het super.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Anita05-09-2009

Erg leuke camping!!

Erg leuke camping. We hadden een luxus-hytte gehuurd, die was super. Incl. vaatwasser/combimagnetron/bubbelbad. Het zwembad is niet groot, maar wel gezellig, met 2 glijbaantjes/peutergedeelte/ diverse sproeiers. Kleine campingwinkel met lekker verse broodjes en veel soorten ijsjes. 2 speeltuintjes, voetbalveldje, minigolf, kinderboerderij. Vooral erg belangrijk: heel vriendelijk en behulpzaam personeel/eigenaars!! Elke dag werd er voor de kinderen iets georganiseerd en om 16.00 uur reed het campingtreintje de camping rond. Van het sanitair hebben we geen gebruik gemaakt, maar de gehele camping maakte een erg verzorgde indruk. Ook een grote ruimte waar je kunt koken/afwassen. De camping heeft een centrale ligging t.o.v. diverse bezienswaardigheden, Legoland, Ribe, diverse eilandjes. Het strandje vlakbij de camping is niet zo bijzonder, kun je ook niet zwemmen. Voor mooier strand kun je overvaren naar Fano of naar Blavand rijden (30 km).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

0 tips over Camping Esbjerg

0 vragen over Camping Esbjerg

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
      • ReceptieExpress check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
      • Centrale kookgelegenheidAanwezig
      • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen