Egernsund

Reviews over Egernsund

Mooie villa

maggi,
    9-5-2013

Ruime villa met goede keuken, flink terras, bubbelbad en sauna etc.

Villa bestaat uit 2 woonlagen, onderin de slaapkamers keuken en badkamer. Via een trap kom je bij het woongedeelte met openhaard.

Gereisd met partner in september 2007

Geweldig vakantiehuisje

John,
    23-8-2010

Wij zijn een week in dit park geweest. Prachtig huisje met bubbelbad en sauna (sauna kregen wij niet werken, of het duurde te lang en hebben het te vroeg opgegeven). Bedden waren echt waardeloos. We zijn op de bank gaan slapen. Verder was het huisje super mooi. Mooie omgeving en goed met de auto te rijden. Zeker een aanrader

Gereisd met partner in januari 2007

Mooie omgeving en goede watersportmogelijkheden

A.B.D. Jonkers,
    17-3-2010

Wij haden een huis aan het water. Een boor meenemen is geen probleem. Of via de marina kan deze te water of, in ons geval met een laser2 regatta, kan deze te water aan het strandje bij het huis! Ideaal!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Het vakantiehuis was in een woord geweldig

E Meulenbroek,
    18-5-2008

Het vakantiehuis was in een woord geweldig. Echt helemaal niets van thuis gemist. Je hebt een mooi uitzicht. Maar in de omgeving is verder niet veel te doen. Wij hadden mooi weer, dus dat was gemakkelijker. Bij slecht weer wordt het sukkelen, zeker met kleine kinderen.

Gereisd familie in mei 2008
Egernsund scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews