Camping Ebeltoft Strand

4 reviews over Camping Ebeltoft Strand in het Nederlands

Nooit meer

Truus
9-8-2018

Camping ligt langs doorgaande weg die goed hoorbaar is. Het strand is dichtbij maar niet geschikt voor jonge kinderen. Veel zeewier.

2007

De eerder opgegeven positieve beoordeling dient bijgesteld te worden. De reden is, dat de kwaliteit van het zeewater en de stranden extreem hard is achteruit gegegaan. De stranden worden niet meer periodiek schoongemaakt van aangespoelde planten en wieren en als dit een keer plaats vindt dan gooit men dat op grote hopen waarin muggenlarven welig tot ontwikkeling komen. Daarnaast is zwemmen nagenoeg onmogelijk door een extreme toename van rode kwallen en enorme velden met ondefinieerbare algen. De blauwe vlaggen die voorheen de veiligheid van het water aangaven zijn verwijderd. Heel jammer en Ebeltoft zal daar iets aan moeten doen.

2006

dit is een aanvulling op mijn eerdere beoordeling

Wim Dimmendaal
31-7-2006

dit is een aanvulling op mijn eerdere beoordeling. Deze gegevens kunnen dus aangepast worden. Dit jaar zagen we een prachtige toename van de speelmogelijkheden voor kinderen. Verder meer variatie in zomerhuisjes en nieuwe toercaravans van Knaus en Hobby met allemaal Penta voortenten van Isabella. Strand en water worden nu regelmatig schoon geharkt door de gemeente. Verder zijn er onder de vaste seizoen kampeerders vissers die 's-nachts netten uitbrengen en 's-ochtends hun verse vis verkopen aan de mede kampeerders. Heerlijk om zelf te bakken of te roken. Ebeltoft ligt op een paar minuten loopafstand van de camping; er tegenover is een verrukkelijke bakkerij die 's-morgens al om 05.00 uur open is.

2005

"Hoewel een "communal-camping" (gemeentelijk dus), luidt de naam CAMPING VIBAEK, Ndr.Strandvej 23, 8400 EBELTOFT, DENEMARKEN.

Dit terrein ligt direct aan zee maar is absoluut veilig voor kinderen omdat er nagenoeg geen getijden verschil optreedt en de zeebodem pas na zo'n 150 meter van het strand, naar beneden afloopt. Een enkele mosselbank maakt badschoeisel nuttig, verder is het water erg schoon. Het terrein is ruim van opzet; vrije plaatskeuze; modern schoon sanitair, keuken, wasmachines en drogers, babyruimtes. Een winkeltje met voldoende spulletjes en vers brood. Absoluut geen disco vertier, daar moet je voor nmaar het stadje. Wel een veilige speeltuin, verhuur van blokhutten en stacaravans. Wij waren er op verschillende tijdstippen van het jaar meer dan 25-maal.

Denemarken is duurder dan Nederland maar kwalitatief beter(!)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ebeltoft Strand in Ebeltoft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ebeltoft Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ebeltoft Strand scoort een 6.3 uit 10 op basis van 4 reviews.