Camping Velling Koller Silkeborg Syd

CampingWeer vandaag21°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Velling Koller Silkeborg Syd voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Velling Koller Silkeborg Syd in het Nederlands

Prima camping

Trekkers Tent
5-8-2015

Camping Velling-Koller is een familiecamping. Er is veel te doen voor de kinderen, groot speelveld met diverse speeltoestellen, er zijn pony's, kippen, konijnen en hangbuikzwijntjes. De toegang tot het speelveld is sprookjesachtig: een kasteelingang met speelruimtes.

De campingplaatsen zijn standaard, het accommodatiegebouw (met gratis Wifi) met sanitair is prima. Douchen is gratis. Voldoende kookgelegenheid in de schone keuken en je kunt er jezelf gevangen vis schoonmaken en roken in de rookton.

Je kunt vanaf de camping direct een wandeling in het bos gaan maken, bijvoorbeeld naar het eindpunt van de "veteran jernebane".

Als trekkers hadden we camperplaats direct aan de bosrand uitgekozen, want tijdens ons verblijf was de camping niet druk bezet.

Camping Velling Koller heeft voor gezinnen met jonge kinderen (tot 12 jaar) veel te bieden: springkussen, klimtoestellen, minigolf, voetbalveld, speelweide, skelters, trampoline en (jonge) dieren. De camping ligt midden in het Deense gebied, je wordt er hartelijk ontvangen en de sfeer is rustig. Winkel op 2 km. Oude trein Bryrup-Vrads rijdt regelmatig. Op verzoek wordt gestopt bij een klein meertje om te zwemmen. Legoland en Djurs Sommerland op een uurtje rijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Velling Koller Silkeborg Syd in Bryrup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Velling Koller Silkeborg Syd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Velling Koller Silkeborg Syd scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.