Camping Bryrup & Resort

2 reviews over Camping Bryrup & Resort in het Nederlands

Ruime, rustige camping

Fam. Van Essen, Apeldoorn
5-1-2011

Wij verbleven van 1 t/m 14 augustus 2010 op deze camping en inderdaad waren er maar weinig kinderen, omdat de Deense scholen al weer begonnen waren. Dit hield helaas in dat er ook veel minder animatie voor de kinderen was.

Op loopafstand van de camping is een aardige pizzeria en een goede supermarkt.

verder is een bezoek aan Labyrinthia (in Them) zéker de moeite waard.

kleine camping maar overzichtelijk

de vries
25-8-2010

mooie camping maar klein. was vrij rustig op deze camping omdat het in DK al laagseizoen was. Kinderen hadden dus een prive zwembad. enig nadeel was het peuterbad wat tussen de andere 2 dezen van het zwembad was geplaatst met voor de kleintjes toch veel water er in. mooie speeltuin met alles er op en er aan. super schone douches en leuke kinderdouches jammer dat er voor de kleinere kinderen geen overdekte speelplaats was met b.v. lego o.i.d hebben we wel op andere TOPCAMP campings gezien. Hier is alleen maar een hal met flipperkasten, en andere tafels waar je geld in moet stoppen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bryrup & Resort in Bryrup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bryrup & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bryrup & Resort scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.