Hotel Yellow

Denemarken, Jutland, Brovst

7Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

1 review over Hotel Yellow

• 7Traveller27-01-2010

In the middle of nowhere

Hotel Yellow ligt ver buiten Brovst en is moeilijk te vinden. Geen richting borden gezien (of gemist ?)Een geheel nieuw zeer modern hotel met prachtige wellness. Zeer weinig personeel. Receptionist bleek tijdens ons verblijf later ook barman, kok en restaurant bediende te zijn. Kamers zeer klein. Uitstekende bedden. Geen kleerkast maar uitsluitend en vergrote kapstok. Douche ruimte met stortdouche. Wasbak echter niet groter dan een toilet wasbakje. Avondeten, geen keuze, maar redelijk tot goed. Ontbijtbuffet goed en volledig. Speciale openings kamerprijs met 70% korting. Normale standaard kamerprijs te hoog gezien kwaliteit en grote van de kamer. Ruime gratis parkeergelegenheid met helicopter landingsplaats. Uitchecken niet voor 0800 uur mogelijk.

0 tips over Hotel Yellow

0 vragen over Hotel Yellow

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV