Camping Broager Strand

Meer camping info

18 reviews over Camping Broager Strand

• 9Henk en Thea Eilander07-08-2019

Fantastisch !

Wat een prachtig gelegen camping ! Het was voor ons de eerste keer Denemarken en we zijn aangenaam verrast ! Wat een mooie natuur en ook de camping was helemaal top ! Niet te groot , netjes , ruime kampeerplekken, vriendelijke eigenaars goed Engels sprekend . Keurig sanitair en bij de afwasplek zelfs pitjes om op te koken . Elke ochtend was er vers brood en voor de liefhebber heerlijk schepijs ! Ook onze hond was welkom op de camping !

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9Ria en Rob Hoekstra10-12-2018

Geweldige camping

Mooie camping aan het strand gelegen met uitzicht op Sonderborg. Zeer vriendelijke eigenaren die zowel Duits als Engels vloeiend spreken. Sanitair is brandschoon en genoeg douches als het druk is. Ondanks dat we buiten het hoogseizoen waren was het behoorlijk druk. Mooie plaatsen met gras en de plekken liggen langs grindpaden. Tijdens een stortbui viel de stroom uit maar meteen werd er actie ondernomen zonder te wachten tot het droog werd. Top. Voor hele kleine kinderen niet echt geschikt. Eigenaars geven ook allerlei leuke tips om de omgeving te zien. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9John Dierking30-06-2018

Fantastisch voor leuke uitstapjes

Een mooie camping gelegen tussen de bossen en de Oostzee. Erg lux en goed onderhouden sanitairgebouw. Mooie vlakke kampeerplaatsen. Zeer vriendelijk personeel. Vooraf bestelde broodjes volgende af te halen in winkeltje/receptie. De camping is minder geschikt voor gezinnen met kinderen. Aan de overzijde van de weg zijn enkele kleine speelvoorzieningen voor kinderen tot de leeftijd van 8 jaar.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 2017
    8JJK24-07-2017

Heerlijk, voor rustzoekers

Mooi gelegen middelgrote camping, aan een baai met klein zandstrand en in de verte zicht op het leuke stadje Sonderborg. Ruime plekken, goed sanitair, rustige sfeer. Sympathieke behulpzame eigenaren die uitstekend Engels spreken en allerlei tips geven voor uitstapjes. Glooiend landschap. Heerlijk schepijs bij de receptie, en broodjes op bestelling. Andere boodschappen in Broager op 6 km, waar 2 supermarkten zijn. Geen eetgelegenheid op de camping maar in de omgeving genoeg mogelijkheden. Vanuit Nederland makkelijk in 1 dag te rijden. Ons plan was eerst om de camping als korte tussenstop te nemen op weg naar het Noorden maar de camping beviel zo goed dat het 4 nachten werden. Voor Deens begrippen niet duur, met CKE korting. Al met al een aangename verrassing.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

9Mike01-05-2016

Prachtige omgeving, schone camping

Zeer vriendelijke beheerders die erg goed Engels spreken. Mogelijkheid om verse broodjes te bestellen. Schoon sanitair, voorzien van alle gemakken. Strandje met diverse speeltoestellen. Genoeg mogelijkheden voor wandelen in de directe omgeving. Geen grote camping en wel wat verder van de "bewoonde wereld", maar dat heeft ook zo zijn voordelen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 8Wim Sneller07-08-2014

Lekker plekkie

Met onze 3 kids van 1-6 jaar nog even 6 dagen naar deze camping geweest. Heerlijk plekje aan zee. Super vriendelijke eigenaresse, kleine winkel, gemeenschappelijke ruimte volop voorzieningen om zelf te koken voor af en toe ene pizzatje. Verder prima voor de kids om af en toe een dam te maken bij een klein beekje uit de zee.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8a.brigande06-08-2013

Kleine relaxte camping aan zee

In Frans aandoend landschap, rustige kleine camping aan zee. Klein kiezelstrandje. Mooi onderhouden grasmat. Veel rustige Deense gezinnen en gepensioneerden, enkele simpele verhuurhutten. Mini campingwinkeltje, s morgens vers brood, andere boodschappen op afstand. Leuke wandelroutes, wat huizen en boerderijen in directe omgeving. Prima voor op doorreis naar Zweden, of voor een paar nachtjes.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Annemarie04-08-2013

Fantastische ligging! Aan zeer rustige weg.

Broager strandcamping is een lieflijke rustige camping met uitzicht op zee. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en service gericht. De camping is klein en overzichtelijk. Er zijn op bestelling broodjes verkrijgbaar va 8 uur s morgens. Eigenaren hebben veel tips voor uitjes in omgeving. Strand loopt langzaam af. Een deel is vrijwel kiezelvrij en daardoor geschikt om te zwemmen. Je kan je boot op de kant neerleggen. Er is een trapveldje aa het strand, schommels en een fantastisch springkussen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 10kalyn19-05-2012

de meest geweldige plek op aarde

eenn super plek mooi aan een kleine fjord, waar je uren kan wandelen en gewoon genieten, de eigenaars behulpzaam en kunnen goed engels, ik denk dat het één van de laatste idealistische plaatsen op aarde is

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Wendy29-12-2007

Heel rustig gelegen aan een fjord met strand. Het sanitair is netjes en schoon. De camping heeft ruime plaatsen, sommigen liggen praktisch aan het strand. De doorgaande weg loopt rechtstreeks langs de camping, maar aangezien die alleen nog naar een paar verderop gelegen huizen leidt, geeft dat bepaald geen overlast. Vanaf de camping zijn delen van de Gendarmsti, een wandelpad langs de kust van Denemarken, te volgen. De eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam en spreken vloeiend Duits. Het plaatsje Sonderborg (ca. 12 km) is erg de moeite waard, leuke winkels, mooie huizen en een lekker restaurantje aan de kade.

Gereisd met familie in december 2007

2 tips over Camping Broager Strand

• Annemarie, 04-08-2013

Langs de camping loopt het kommiezenpad. Een route langs het water die vroeger gebruikt werd door grenswachters tegen het smokkelen. Er is een ringsteekdriedaagse in sonsborg in juli. Met ook leuke kinderactiviteiten.

• kalyn, 19-05-2012

ideaal voor het ganse gezin

1 vraag over Camping Broager Strand

• Jennie, 17-01-2012

kun je makkelijk op het strand komen ?

Ik vind deze camping heel aantrekkelijk, ik zou alleen graag wilen weten of de toegang tot het strand makkelijk te bereiken is Dan bedoel ik met name of er bv een steile trap oid is En hoe ver is het strand lopen van af de camping ? Is er op of vlak bij de camping een restaurant ?

Annemarie, 04-08-2013

Strand zeer gemakkelijk te bereiken. Geen steile trap. Voetbalvelden oversteken en je bent er. Je kan ook de auto vlak bij kwijt. Camping kent geen restaurant, wel een gelegenheid waar je zelf kunt koken zoals in Scandinavië gebruikelijk.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig