Camping Darum

4 reviews over Camping Darum in het Nederlands

netjes

Sylvia
17-5-2017

Nette camping, nieuw en heel mooi sanitair.

Grote gemeenschappelijke ruimte met keuken en eetgelegenheid.

Mooi en rustig

Emmytravel
24-9-2016

Mooie parkachtige camping met veel bomen, rustige sfeer. Ze hebben een nieuw gebouw midden op de camping gezet, met mooi sanitair en ook een ruime luxe keuken met tafels om aan te eten of te internetten. Minpunt is dat er maar twee douches zijn en die werken op een digitale kaart, waarvan de minuten en de kronen heel snel gaan, dat doucht niet heel prettig. Er is ook een klein winkeltje met 's morgens verse broodjes.

Parkachtige kleine mooie camping

Peter
15-8-2013

Je hebt het gevoel midden in een park te staan. Er zijn ruime plekken meestal met water en elektriciteit met veel schaduwmogelijkheden. Er is een camperserviceplaats op de camping. De beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam. Bij de receptie is een soort snackbar aanwezig waar je kunt eten. Er is ook een klein winkeltje met het meest noodzakelijke eetwaren bij de receptie. Internet is alleen bij de receptie aanwezig. In het dorpje Store Darum is vrijwel niks te beleven. Vanuit de camping is het ca. 15 km. fietsen naar Ribe of Esbjerg (langs de Waddendijk een mooie fietsroute). De sfeer op de camping is prettig.

Fantastische plek

Freddy & Godelieve (België)
23-6-2012

Camping Darum ligt in een mooie, rustige boomgaard, niet ver van Ribe en Esbjerg. Op een 1,5 km ben je reeds aan de waddenzee waar je langs een dijk (fietsroute n* 1) naar Esbjerg kan fietsen alsook naar andere plaatsen. De eigenaars, die de camping zo'n 7 jaar geleden hebben overgenomen, zijn vriendelijke en vooruitziende hardwerkende mensen. Het sanitair achteraan zijn ze volop aan het renoveren maar was ondertussen steeds erg proper. De bodega en eetgelegenheid lagen erg praktisch vooraan de camping, naast een winkeltje. Wij waren er begin juni een 14-tal dagen en hadden er een goede vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Darum in Bramming, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Darum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.