Camping Darum

Camping Info

Meer campinginfo

5 reviews over Camping Darum

• 9Carla28-04-2019

Rustige en fijne camping.

Vriendelijke ontvangst bij receptie annex campingwinkeltje waar je ook broodjes voor de volgende dag kunt bestellen. Ernaast is een klein restaurant met simpele kaart. De camping bestaat uit diverse velden in een bos. Sommige velden helemaal in de schaduw, andere hebben half zon en half schaduw. Het achterste veld ligt het meeste in de zon, maar ligt dichter bij de doorgaande weg tussen Ribe en Esbjerg. Daarvan hoor je wel wat geluid, maar dat was voor ons niet storend. Dit gedeelte van de camping beschikt over een mooi en modern sanitairgebouw. Hiernaast vind je ook een lichte ruimte met daarin een keuken met moderne apparatuur, zoals 3 inductie kookplaten, 2 ovens en 2 magnetrons. Hier staan ook 2 tafels met elk 4 stoelen. Tevens hangt er een grote tv aan de muur. Buiten is een terras met diverse tafels en stoelen. Vlakbij de receptie is een overdekte kas met, tussen mooie bloemperken, diverse zitjes.

• 10Staat v/h sanitair

• 2017
    8Sylvia17-05-2017

netjes

Nette camping, nieuw en heel mooi sanitair. Grote gemeenschappelijke ruimte met keuken en eetgelegenheid.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• Oude reviews

8Emmytravel24-09-2016

Mooi en rustig

Mooie parkachtige camping met veel bomen, rustige sfeer. Ze hebben een nieuw gebouw midden op de camping gezet, met mooi sanitair en ook een ruime luxe keuken met tafels om aan te eten of te internetten. Minpunt is dat er maar twee douches zijn en die werken op een digitale kaart, waarvan de minuten en de kronen heel snel gaan, dat doucht niet heel prettig. Er is ook een klein winkeltje met 's morgens verse broodjes.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Peter15-08-2013

Parkachtige kleine mooie camping

Je hebt het gevoel midden in een park te staan. Er zijn ruime plekken meestal met water en elektriciteit met veel schaduwmogelijkheden. Er is een camperserviceplaats op de camping. De beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam. Bij de receptie is een soort snackbar aanwezig waar je kunt eten. Er is ook een klein winkeltje met het meest noodzakelijke eetwaren bij de receptie. Internet is alleen bij de receptie aanwezig. In het dorpje Store Darum is vrijwel niks te beleven. Vanuit de camping is het ca. 15 km. fietsen naar Ribe of Esbjerg (langs de Waddendijk een mooie fietsroute). De sfeer op de camping is prettig.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Freddy & Godelieve (België)23-06-2012

Fantastische plek

Camping Darum ligt in een mooie, rustige boomgaard, niet ver van Ribe en Esbjerg. Op een 1,5 km ben je reeds aan de waddenzee waar je langs een dijk (fietsroute n* 1) naar Esbjerg kan fietsen alsook naar andere plaatsen. De eigenaars, die de camping zo'n 7 jaar geleden hebben overgenomen, zijn vriendelijke en vooruitziende hardwerkende mensen. Het sanitair achteraan zijn ze volop aan het renoveren maar was ondertussen steeds erg proper. De bodega en eetgelegenheid lagen erg praktisch vooraan de camping, naast een winkeltje. Wij waren er begin juni een 14-tal dagen en hadden er een goede vakantie.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

1 tip over Camping Darum

• Freddy & Godelieve (België), 23-06-2012

Goede vismogelijkheden in de nabijheid.

0 vragen over Camping Darum

• SchaduwplaatsenAanwezig