Vakantiepark Hvidbjerg strand

• Activiteiten9,0
  • Onderkomen9,0

4 tips over Vakantiepark Hvidbjerg strand

Tamara, 19-9-2016
Er bevinden kookgelegenheden op de camping, met magnetrons en al, waar je je eten klaar kunt maken en ook kunt eten, handig als je weinig ruimte / spullen om te koken bij je hebt!
Elles, 9-5-2015
De vuurtoren van Blavand, een kleine 10 minuten rijden van het park. Prachtig weids uitzicht. Legoland ligt op een uur rijden van het park. Wij vonden het erg commercieel, bizar duur en niet de moeite waard om meer dan 1 dag te bezoeken. Denemarken is duur, neem eigen basis boodschappen mee.
Ellen, 16-8-2014

Blavand zelf ook erg leuk

Sanitair van de camping werd, naa wat ik ervan mee kreeg erg vaak schoongemaakt en gehouden. Ook groenvoorziening keurig en onderhouden.

voor kinderen vam alle leeftijden wat te doen en oudersnhebbennook vermaak? Wellness prachtig en heerlijk! Mooi strand. Leuk animatieprogramma. Zijn best kritisch maar komennterug!

Desiree de Vries, 12-9-2013
Gewoon een keer doen en natuurlijk een bezoekje brengen aan Legoland!