Vakantiepark Ho Feriecenter

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen7,3

9 reviews over Vakantiepark Ho Feriecenter in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuk, schoon en een goede uitvalsbasis!

Jacqueliene Hendrikse-Everts
12-9-2018
  • Onderkomen8

Wij hadden een mooi en schoon huisje. Hadden wel een upgrade gehad ten opzichte van wat we hadden geboekt. Keuken was zeer goed en erg compleet met oven, koelkast, vriezer, vaatwasser en koffiezetapparaat! Bedden waren goed en in overvloed voor ons gezinnetje van 3(hadden 6 bedden tot onze beschikking)

Bij aankomst bleek de receptie al dicht(17.50uur op maandag), er hing wel een papier met onze naam erop en bij welk huisje we moesten zijn. Daar aangekomen konden we gewoon naar binnen en lagen de sleutels en benodigdheden klaar.

Over het algeheel positief, er is een klein maar leuk zwembad, je kunt bowlen er is een klein(duur) restaurant en een ballenbak. Wat wel een nadeel is is dat je nog extra moet betalen voor de elektriciteit, je betaalt voor wat je hebt gebruikt, vonden wij wel vervelend omdat we bij voorbaad niet wisten dat we dit nog moesten betalen. Het is een leuke en rustige plek die perfect is als uitvalsbasis!

Prima camping voor jonge kinderen

Swoosh
1-9-2018
  • Onderkomen7

Laatste locatie in onze rondreis van ruim een maand door Noorwegen, Zweden en Denemarken. Gekozen voor één van de rijtjes huizen. Huisjes zijn van binnen niet erg ruim. Maar met kids van 1 en 3 prima te doen. Meubels zijn wat gedateerd en vormen een onsamenhangend geheel. Keukentje heeft twee elektrische kookplaatjes en een klein keukenblokje. Koelkast was defect maar werd dezelfde dag nog vervangen. Huisjes grenzen aan een leuke speeltuin waar je vanaf je terras uitzicht op hebt. Bij de receptie bevind zich het restaurant, bowling en zwembad. Van het zwembad een keer gebruik gemaakt. Schoon, leuke glijbaan voor de kids, maar niet heel ruim.

Park ligt op 10 minuten rijden van Blavand. Plaatsje is erg toeristisch en gezellig, beschikt over een mooi zandstrand met veel overblijfselen van de "Atlantic Wall" en twee prima supermarkten. Legoland op een uurtje rij afstand.

Leuk verblijf gehad maar de huisjes zijn aan kleine upgrade toe.

Rustig, kindvriendelijk park

M.
26-8-2017
  • Onderkomen8

Wij kregen een groter huisje toegewezen dan we geboekt hadden, waardoor we met 3 personen best veel ruimte hadden, fijn! Het huisje wat we nu kregen (type 3) is bestemd voor max 8 personen maar voor 8 personen is het wel krap, plus dat de douche niet zo lang warm water heeft (boiler). Voor ons kleine gezin was het prima. Huisje was schoon.

Omgeving is gevarieerd: zee, bos, duinen. Veel natuur dus. In Blavand zit een oude snoepfabriek, waar je ook kunt zien hoe ze de snoepjes maken, dit vond mijn zoon (5) erg interessant. Verder is Legoland (1 uur rijden) een aanrader, net als het oude stadje Ribe.

Prima park(je) maar niet superspeciaal. Gewoon OK

Rustig, netjes niet superspeciaal, wel oke
3-8-2017
  • Onderkomen6

Situatie: gezin met kinderen van 5 en 7 jaar. (+ = positief, - = negatief)

+ Ruim huisje met meerdere slaapkamers

+ Prima keuken, eettafel en zithoek

+ Netjes schoon, wel gedateerd.

+ Redelijk groot zwembad met korte glijbaan, stroomversnelling, bubbelbad, ondiep deel voor peuters.

+ Nog voorzieningen zoals een binnenspeeltuin, bowling en luchtkussen. Ook restaurant (geen gebruik van gemaakt)

+ Broodjes te bestellen bij receptie

+ Blavand (nabij gelegen dorp) is leuk om naar toe te gaan: beklimmen vuurtoren, strand, winkeltjes.

+ Legoland en Ribe zijn leuke daguitstapjes op één uur rijden.

- Bedden lagen niet zo lekker (zacht)

- Wij zaten in een wat verouderd huisje (nr. 1-8) dat uitkeek op de achterzijde van het hoofdcomplex. Andere huisjes zijn mooier gelegen

- Speeltuin (2x) bevat springkussen en klimtorentje, maar dat was het dan wel zo'n beetje.

Heerlijk huisje en fijn park

loomen
29-4-2017
  • Onderkomen8

Het huisje was niet groot maar had alles wat je wilde. De bedden waren prima en het was er stil! Het huisje was schoon en had zelfs een vaatwasser. Het zwembad was leuk en prima. Leuk park, we waren er in de meivakantie waardoor het lekker rustig was. Vanuit hier zijn we naar Legoland gegaan 2 dagen, de afstand is prima te doen (ca. 1 uur rijden).

Ik vond het een aanrader. Strand en winkels dichtbij aanwezig.

Prima park

HG
31-8-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Ons eerste park deze vakantie.

Aangenaam verrast door het uiterlijk van het huisje, 4 p , 41 vierkante meter, niet heel groot dus. Aan groot grasveld gelegen.

Bedden goed, alleen 2 slaapkamers met 2 eenpersoonsbedden , door de uitspringeng in de muur niet tegen elkaar te zetten. Wel gehorig. schoon. Kleine keuken met 2 plaatjes om te koken , kleine oven. Zwembad mooi en schoon.

Erg mooie omgeving, prachtige stranden , brede duinenrijen . Getroffen met het weer.

Prima plek

Fam. Burgers
17-8-2014
  • Onderkomen7

We hebben hier een hele leuke tijd gehad. Het belangrijkste minpunt vinden we de binnenruimte. De woonkamer/keuken is erg klein. Ook de inrichting van de keuken is minimaal (slechts 2 kookpitten). Wel een waterkoker, koffiezetapparaat, geen afzuigkap. De buitenruimte is juist weer heel prettig. Een groot speelveld achter het huisje met voor het huisje een picknickbank. Springkussen voor de kinderen (en ouders....), een boot in de zandbak enz. Ook voor het huis genoeg ruimte met een prima parkeerplek.

We hebben na aankomst, gegeten bij het buffet. Erg lekker. De take-away pizza's die we hadden vanuit dit restaurant vonden we ook goed.

In één van de beschrijvingen lazen we dat het strand dichtbij zou zijn, maar dat is niet zo. Hemelsbreed zit je naar schatting 500 meter van het water (in de baai, dus niet het echte ruige strand, maar niet toegankelijk), maar om bij het echt mooie strand te komen moet je 10 min. met de auto rijden. Dan heb je wel een mooi, lekker ruig Noordzee strand.

Net vakantiepark, klein huisje

Josien
16-6-2013
  • Onderkomen7

Tijdens onze rondreis was dit ons eerste vakantiepark. Het huisje (nummer 79) was aan de kleine kant en we hadden last van mieren binnen, maar het had alles wat je nodig had. Gelukkig hadden we ook heel mooi weer, waardoor we heel veel buiten hebben gebivakeerd. Ik denk dat het bij slecht weer wel vervelend klein zou zijn geweest. Zeker als de kinderen 's avonds op bed liggen.

Het park ligt heerlijk gelegen nabij Blavand in het dorpje Ho. Het personeel was erg vriendelijk. Ondanks dat we buiten het Deense seizoen kwamen, zorgde men op de aankomstdag voor een aankomstmaaltijd (keuze tussen schnitzel en biefstuk, maar goed... er viel nog te kiezen). Twee keer gegeten in het restaurant. De laatste keer tijdens een buffetavond. Dit was netjes verzorgd. De maaltijden in Denemarken zijn echter wel erg zout (hier in Ho niet minder dan elders).

Een prima park in een leuke omgeving

Marthijn Wensink
1-8-2012
  • Onderkomen7

Het park is niet zo groot. Ongeveer 100 huisjes. Ons huisje was netjes ingericht met alles wat je op vakantie nodig hebt. Ook het park biedt voldoende mogelijkheden. De omgeving is super. Blavand is erg gezellig met een leuke mini-zoo. Ook kun je in de buurt met de auto op het strand, handig als je kleine kinderen hebt.

Zeker voor hehaling vatbaar

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ho Feriecenter in Blavand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ho Feriecenter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.