Vakantiehuis Blaavand 26-3056

1 review over Vakantiehuis Blaavand 26-3056 in het Nederlands

Rustige plek, veel privacy

EllyK
27-9-2017

Dit vakantiehuis ligt op een prima plek in de natuur, met veel privacy, een flink terras met meubilair en grote parasol, een fijn zwembad 1.30m diep 7 mtr lang, sauna en jaccuzi, 2 badkamers en een keuken met alles wat er hoort en vaatwasmachine. Goede matrassen, maar de slaapkamers zijn ietwat kleiner als we in NL gewend zijn. Tapijt in de slaapkamers is aan vervanging toe.

Groot flatscreen tv met DVD, jammer maar geen NL zenders.

Service was prima, zwembad en wirlpool worden wekelijks onderhouden. Servicebureau zit vlakbij in Blaavand. Waar je overigens veel keuze hebt in restaurantjes. Vooral de pizzeria Aqua Blu is heel goed.

Verschillende uitstapjes te maken o.a. de vuurtoren, Tirplitz, de bunkers op het strand, de dierentuin, vikingstad Ribe.

De omgeving is prachtig, heel goed fietsen. Rustige wegen. Er is bos, heide, duin en strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Blaavand 26-3056 in Blavand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Blaavand 26-3056 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Blaavand 26-3056 scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.