Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Legoland voor je op een rij gezet:

39 Reviews over Legoland

• 7Gijs van Heteren13-01-2019

Een beleving maar...

Wat een gigantisch complex rondom Legoland inclusief een vliegveld! De parkeerplaatsen bij Legoland lopen snel vol en hoe eerder je erbij bent hoe dichter bij de ingang. Handig ook om gelijk een parkeerticket aan te schaffen, want bij het naar huis gaan zijn de rijen wat langer. De rijen voor de kassa van Legoland zijn lang(een half uur minimaal) dat komt omdat er ook kaartjes werden gekocht via een ietwat dubieuze constructie en deze mensen staan zwetend te wachten of hun kaartjes wel rechtsgeldig zijn. Legoland heeft qua achtbanen niet zoveel te bieden, onze kinderen zijn Walibi gewend. Wel een prachtig aquarium en een soort Madurodam. De rijen waren niet al te lang, dat kwam ook omdat de schoolvakantie van Deense kinderen was afgelopen. De beleving was fenomenaal en dat compenseerde de ietwat gedateerde attracties. Leuk om meegemaakt te hebben maar we kennen betere pretparken.

• 9Noelle de Jongste08-05-2017

Leuk, goed hotel dichtbij Legoland

Schone kamers, goede prijs & kwaliteit verhouding en zeer vriendelijk personeel! Een eenvoudig maar degelijk ontbijt en heerlijke bedden. Kortom een goed hotel voor een redelijke prijs!

• 7Frank en Mart Boussen02-11-2016

Een belevenis, voor onze kleinzoons en voor ons.

We verbleven drie dagen in een piratenkamer met onze kleinzoons van 10 en 4 jaar. De kamer was sfeervol ingericht, overal legofiguren en een flinke bak Legoblokjes. Via een loopbrug konden we het park in. De twee jongens hebben zich prima vermaakt, ze hadden de dagen van hun leven Fantastisch om dat als oma en opa mee te mogen maken. We kwamen met het vliegtuig, op zich voor de kinderen ook al een happening. Het vliegveld ligt vlakbij het park. Met de bus ben je er binnen 5 minuten. De eerste dag , vrijdag, was het rustig in het park, we konden bijna zonder wachten in elke attractie. Op zaterdag was het eigenlijk iets te druk.

• 8pcbernhard08-05-2016

Leuk in Lego stijl, eten matig, drank extreem duur

Lego Hotel is leuk gestyled in Lego-stijl, had nog wel wat meer gekund, maar Ok. Kamer is handig ingedeeld met een kinder- en een ouder gedeelte en een lekkere regendouche.De kamer zelf was alleen geschikt om in te slapen, veel te klein om in te spelen oid. Daar is in het hotel verder gelegenheid genoeg voor met grote bakken Lego en diverse speelruimtes. En je komt natuurlijk voor Lego-land, waar je met een chip-bandje en een korte luchtbrug onbeperkt in en uit kan. Je moet overigens altijd (ja, ook 's nachts) twee bandjes dragen voor parktoegang en het buffet, maar daar wen je aan.

Het eten zelf was matig (captive customer) en na drie dagen wil je dat echt niet meer. Apart Kinder buffet was overigens Ok en heeft ook groente naast de frites. Drank is excessief duur, ligt aan de belasting, daar kan het hotel ook niet veel aan doen. En je komt niet naar Lego-land voor de alcohol natuurlijk.

Totaal-advies: kom vooral naar Lego land en boek vooral dit hotel erbij en ga na twee dagen vooral weer weg. Het vliegveld is tenslotte om de hoek

• 9Annemarie08-05-2016

Super !

Voor de kinderen kan je niet beter zitten ...leuk hotel waar ze erg kindvriendelijk zijn . Buiten het weer om geen klagen . Wat ons wel op viel is dat je beter in het park kan gaan eten dan in hotel ( goedkoper )

• 9marjer23-03-2016

Super belevenis

Super leuk hotel helemaal in lego-stijl. Vanuit het hotel loop je zo Legoland in. Wij hadden een Lego Friends themakamer: nieuw, mooi en schoon. Veel leuke details en een kadootje voor de kinderen. Met twee volwassenen, een kind van 3 en een baby prima te doen. Het ontbijt was prima met voldoende keuze. Genoeg keuze ook voor de kinderen aan het kinderbuffet. Leuk was ook de mogelijkheid om zelf pannenkoeken te bakken. Voor de kinderen is er in het restaurant een speelgelegenheid en natuurlijk staan er op meerdere plaatsen in het hotel grote bakken met lego om te bouwen. Het avondeten in het hotel vonden wij naar verhouding duur en niet bijzonder. Leuker is het om in Legoland wat te eten in een van de prima restaurantjes.

• 8Mike13-11-2015

Uniek ervaring, zeker voor de kinderen

Een fantastische ervaring. We verbleven 2 volle dagen (3 nachten) in dit hotel, direct tegen het Legoland park liggend. We hadden een piraten thema kamer, en dat was het ook echt! Overal kleine piraten details en natuurlijk overal Legofiguren, zowel in de gangen als op de kamers. De kinderen werden verrast met een Lego setje in een zakje. Ook zijn er verschillende prijsvragen, een speurtocht en bouwwedstrijden waar de kinderen aan kunnen deelnemen. En zeker doen want de kinderen hebben een grote kans op winst. Een van onze kinderen had ook prijs met een speurtocht. En de prijs was ok een ‘serieuze’ doos Lego (9494). Het ontbijt is netjes en prima, de kinderen kunnen zelf pancakes bakken. Avondeten hebben we in Billund zelf gedaan (pizzeria). Vanuit het hotel loop je direct het park op. Het park zelf is erg leuk, niet al te groot. Wij hadden wel het voordeel dat het in Nederland vakantie was, niet in Duitsland en Denemarken zelf. Hierdoor was het rustig op het park (max 5 min wachten)

• 9Inge04-09-2015

leuk

goede prijs/kwaliteit , vlak tegen legoland eigenlijk er bijna in... Wel wat rommelig in het buffet restaurant door de zelfbediening van de kinderen

• 8Lisette23-08-2015

Super vakantie gehad

Hele leuke dagen gehad in Denemarken. Vriendelijke ontvangst in een super kindvriendelijk hotel, waar vanalles te zien en te doen is voor de kleintjes. De piratekamer was klein, maar het is ook niet de bedoeling dat je op je kamer gaat zitten! Helemaal in thema met een zakje lego als verrassing. Eigen entree tot het park. Het park was wel erg druk, helaas maar van 10 tot 18 uur open. Wel makkelijk dat je dat gewoon terug kan naar het hotel. Ontbijtbuffet prima, avondbuffet weinig afwisselend en lauw eten, ook slechte bediening, jammer. Kinderbuffet prima. In het hotel gratis wifi, tafelvoetbal, poolbiljart en gameroom. Wij hadden een resortpas geboekt waarmee we in het zwembad van Lalandia bungalowpark mochten. Dit was echt super! Groot, schoon en netjes, met gratis sauna's en mooie glijbanen. Ook de omgeving is leuk om wat rond te rijden, vooral Vejle is een leuk, mooi stadje. Al met al een geweldige vakantie.

• 7paul w06-05-2015

wat kritische opmerkingen

Legoland is voor kinderen echt fantastisch. Legohotel is met zijn ligging direct aan het park natuurlijk goed. Maar... Wij hadden een kidshouse. Kijkt direct op het park. Kinderen op de slaapbank. Kamer netjes en schoon. Fijne douche. Geen topluxe, maar prima (dat geldt eigenlijk voor het hele hotel). Slecht kussen. Begin mei niet warm buiten, maar in de hotelkamer echt snaaiend heet! In de nacht ramen open, maar dan nog veel en veel te warm. Geen airco. En wat onze nachtrust echt kwaad heeft gedaan wat de enorme herrie van de vliegtuigen. Dat ging non-stop door. De hitte in combinatie met de herrie was simpelweg vreselijk. Misschien dat dit bij andere kamers beter is. Buffet diner was matig en duur. Buffet ontbijt was redelijk/voldoende. Drankjes etc. in park erg duur, wel lekkere koffie. Keuze beperkt (veel buffet restaurants, geen broodjes of simpele dingen, nauwelijks zitgelegenheid voor gewoon een kop koffie). Het park zelf was voor kids super en daar gaat het natuurlijk om.

Hotel Legoland info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Aastvej 10, DK-7190