Appartement Legoland Village

Appartement
Appartement Legoland Village
7,2

8 reviews over Appartement Legoland Village in het Nederlands

Legoland was fantastisch om te bezoeken, fijn om twee dagen het park in te kunnen.

We verbleven in een Wildwest Cabin op 500 meter van het park; ideaal! Met wat kleine verbeteringen zou de cabin klein maar fijn zijn. Nu waren de bedden hard en de matrassen dun, er miste een lekkere stoel en de kitchenette was zeer eenvoudig ingerichte. Wat gevaarlijk was: het warme water van de keuken en de douche werd loeiheet. Maar ach, we waren toch meer in het park dan in het huisje!

Je loopt zo naar Legoland vanuit het vakantiepark. Onze Ninjago-cabin was helemaal in stijl. Wel klein, geschikt voor maximaal 4 personen. En dan moet je elkaar heel aardig vinden, want je zit bijna bij elkaar op schoot. Aardige medewerkers bij de receptie, goed eten verkrijgbaar bij de take-away van het restaurant, en er is een prima campingwinkel op het terrein. Kortom, te duur en te klein voor een langer verblijf, maar voor enkele nachten zeer geschikt.

Kinderparadijs!

M van Oostveen,
27-3-2017

Onze lego-gekke kinderen hebben het uitje van hun leven gehad. We waren 2 nachten in een piratenkamer en ze hebben hun ogen uitgekeken. Het park was in Halloween-thema en door de speurtocht die was georganiseerd hebben we de rest van het terrein ook nog even bekeken. Er is in de omgeving zeer weinig te beleven naast Lego-land en het zwembad. Maar meer hadden we voor het weekend niet nodig. Hetzelfde geldt voor het buffet. Genoeg variatie voor een weekend/aantal dagen en een groot feest voor de kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Legoland Village voor je op een rij gezet:

Legoland Village is een redelijk uitgebreid vakantiepark met veel bungalowhuisjes. Het Lego thema wordt hier goed doorgetrokken met Legobouwwerken in ieder "straatje". Er is een grote mooie speeltuin. Ook zijn er op het park skelters te huur. De kids vonden het ook leuk om 's avonds na het bezoek in Legoland nog lekker over de camping te struinen. De huisjes niet heel ruim, maar wel compleet en netjes. Er is een groot sanitair en keukencomplex aanwezig. De winkel is behoorlijk compleet. Het (buffet) restaurant hebben we niet gebruikt. Vers brood is bij de winkel verkrijgbaar dus ontbijt kan prima in je huisje. Legoland is echt prima aan te lopen. We hadden zelf een koeltas bij ons met lunch. Deze kun je vlak na de entree achter laten in een kluisje. Voor het avondeten is in Legoland het all you can eat pizza en pasta buffetrestaurant leuk. Deze zit naast het pinguinverblijf en is met een glazen wand gescheiden van het restaurant. De pinguïns volgen het antarctische ritme, dus hun "zon" gaat om 18.00 op. Onder je avondeten worden ze dus wakker en actief. Erg leuk voor de kids...

Leuke piratenkamer!

Fam. Bonte
2-5-2016

Leuke piratenkamer op Legoland village. We verbleven er 3 nachten.

In max10 min wandelen ben je in Legoland.

Het kan net.

D.
1-5-2016

Leuke aankleding van het park met lego figuren. Tevens zijn de kamers er ook mee voorzien.

De appartementen zijn net, leuk, maar erg klein. Ze hebben precies wat net voldoende is. Het is eigenlijk een kamer met een deur. Douche en toilet. De kamer is vol met bedden, niets apart en met kinderen is het eigenlijk te klein. Twee dagen ging prima, maar langer zou ik gek worden. Kijk even op google maps daar kun je binnen in de kamer kijken.

Prijs kwaliteit is niet goed voor het aantal vierkante meter dat je krijgt.

Het buffet was heerlijk met de salades, maar na 2 x daar te hebben gegeten wist ik het wel. De variateit is te weinig.

Tevens is het erg chaotisch geregeld. Mensen krijgen een tafel toegewezen, terwijl ze daar gewoon geen tijd voor hebben. Afvinken en vertellen wat voor tafel de mensen kunnen kiezen werkt efficienter.

Herfstvakantie 2012

Nick van Straaten
19-3-2013

Basic hotel. Maar we hebben er alleen geslapen. Kwamen voor Legoland en wat dat aangaat, lag 't op loopafstand. Prima dus om 2 nachtjes te slapen.

Uiteraard op wandelafstand van LegoLand. In dergelijk 'hotel/resort' kan/mag je natuurlijk niet veel verwachten.

Al bij al ok. Hadden beddelinnen ter plaatse genomen. Ontbijt en avondeten ook ter plekke, in buffetvorm. Nog niet zo slecht.

We hebben een aantal aanbieders voor Legoland Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Legoland Village in Billund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Legoland Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.