Camping Billund FDM

14 reviews over Camping Billund FDM in het Nederlands

Dit nooit weer!

Paul Hoogwater
13-5-2013

De camping lig op een kille winderige plaats. Relatief weinig begroeiing. Wij hadden met 4 personen (3 volwassenen 1 kind) een huisje zonder WC of warm water. Sanitair was centraal op 100 meter. WC ging wel, voor de douches (in familie kamers) stond voortdurend een lange rij wachtenden. In het huisje 4 stapelbedden op kinderformaat. Ik ben 184 cm maar lag voortdurend klem. Kan alleen maar ventileren door een redelijk groot raam te openen. Gevolg was dat de woning al snel drijfnat was van binnen. Voor €100,- per nacht absurt duur. Alle acomodaties zijn overigens compleet sfeerloos en kil. Restaurant duur en ongezellig. Legoland is een behoorlijk verouderd pretpark met relatief weinig lego. Niet de thuisstad van lego waardig.

Prachtige camping dicht bij Legoland

Roberft
30-5-2012

Mooie kindvriendelijke camping dicht bij Legoland. Ruime plaatsen. Schoon sanitair en de familiedouches zijn zeer ruim (zelfs met z'n vijven).

Goede ontvangst en ze helpen je prima als je vragen hebt. Naast natuurlijk Legoland is ook de dierentuin in Givskud (20 min) een aanrader.

Prima camping zeer dicht bij Lego land

Albert
31-8-2011

We hebben hier met 2 campers gestaan voor ons bezoek aan Lego land. Prima camping, prima sanitair. kookgelegenheid en plaatsen om te eten cq te BBQ-en. Aanradder voor mensen die Legoland willen bezoeken.

geweldige camping

Gwendolyn
21-8-2011

wij hadden een 5 pers.huisje do/wc gelegen vlakbij de receptie. Legoland ligt op slechts 300 meter lopen. Veel speelgelegenheden op de camping. Voor extra's moest worden betaald, zoals bijv. skelterhuur, ritje met een ponywagen. Er was een klein winkeltje op de camping maar dat had echt van alles tot aan een tent toe! Vriendelijke ontvangst, maar wel een kleine receptie voor zo'n grote camping. Kom je vroeg aan kun je je auto op de parkeerplaats laten staan en naar Legoland gaan ( je krijgt een bewijsje voor je auto).

Goede camping om naar Legoland te gaan!

Fam Janssen
10-8-2011

Dit is een perfecte camping om naar Legoland te gaan, 500 m. Je kon gratis naar het Billund zwembad, is een eenvoudig zwembad, met glijbaan. En je kon gebruik maken van de sauna. Op de camping een leuke speeltuin met paarden en ezels.

Ik sanitair was wat minder schoon, maar wij waren er ook in de periode dat het veel regende. Het buffet eten in het campingrestaurant was lekker, maar wel duur!

Alles op loopafstand

fam. Hulsman
29-8-2010

Legoland en Lallandia plaza op loopafstand, en zeer de moeite waard.

Supermarkt winkel weinig keus.

Receptie kwam niet erg gastvrij op ons over (niet even welkom heten, en niet gevraagd hoe we ons verblijf hebben ervaren)

De camping zag er netjes verzorgd en onderhouden uit.

geen eigen zwembad maar wel gratis gebruik van Billund-bad op 500m lopen, het bad was vrij simpel met wel een leuke glijbaan en sauna, stomen etc. Kids vermaakten zich er goed!

Lego camping

visscher
5-11-2009

Camping ligt vlak bij Legoland. Fantastisch om te zien. De camping zeer groot maar middelmatig van kwaliteit. Sanitair vuil en vies. Plaatsen hobbelig en niet echt groot. Er wordt veel georganiseerd voor recreanten.

Leuke familiecamping op loopafstand (5 min.) van Legoland. Ligt wel langs de doorgaande weg, dus even een plekje zoeken dat er wat verder vanaf ligt. Komen regelmatig vliegtuigen over van Billund Airport (al die Legostenen moeten het land uit!). Kindvriendelijke terrein (grote speeltuin, decentraal gelegen). Sanitair niet heel geweldig. Ruime douches, maar wel oud en weinig. Leuk restaurant op de camping, wel duur.

Legoland om de hoek, wat natuurlijk geweldig is, daar bijna iedereen daarom in Billund is neergesteken. Stadje Billund niet veel aan. Wel wat aardige goedkope eet-adresjes en supermarkten.

Staplaatsen op de camping aardig kaal, zanderig (wij waren er wel 'pas' in augustus). Prijs is niet gering. Wij vinden het te duur voor wat wordt geboden (alleen de ligging is top!). Wifi functioneerde niet, kreeg wel het abonnementje terug. Wel netjes. Veel wisseling op de camping, men blijft hooguit een paar dagen.

Voor bezoek aan Legoland een absolute aanrader. Lekker dichtbij.

Camping naast Legoland

Fam.Boogaard
17-8-2008

Wij hadden een blokhutje voor een paar dagen legoland. Blokhutje van 25m2 met alles erop en eraan op de vierkante meter. 2 slaapkamertjes, keukentafel, 2 electr.kookplaatjes, TV, minidouche, toilet. Ga je een paar dagen naar legoland dan is dit ideaal. Legoland op loopafstand tevens via de camping gratis toegang tot zwembad Billund (ook op loopafstand). Kampwinkeltje heeft vers brood, restaurantje (buffetvorm), springkussens, kinderboederij, quads. Ligging vlak bij vliegveld maar in zo'n blokhut hoorde je dat nauwelijks (wel buiten). Veel mogelijkheden ook voor tenten en campers.

Leuke camping op loopafstand van Legoland

Bart Veen
8-8-2008

Een leuke camping op loop afstand (zo'n 500 meter) van legoland. Het sanitair is netjes en schoon. Er zijn zgn Family rooms en een tv kamer. Er is wifi op de camping maar dat is aardig prijzig.

De plekken zijn genummerd en ruim. Een perfecte uitvals basis voor Legoland.

We hebben een aantal aanbieders voor Billund FDM voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Billund FDM in Billund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Billund FDM zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Billund FDM scoort een 7.6 uit 10 op basis van 15 reviews.