Camping Ballum Camping

17 reviews over Camping Ballum Camping in het Nederlands

Aanrader

Jan
10-8-2018

In een woord geweldig. Aardige eigenaren, goede en schone douches en toiletten en alles ziet er goed uit hier. De omgeving is ook heel mooi.

Charmecamping

AnneB
4-8-2018

Een gemoedelijke charmecamping vlakbij de Deense waddenkust. Onze eerste ontmoeting met Denemarken was vanaf deze camping. Een gastvrij echtpaar die een goede sfeer hebben gecreëerd op de camping. Onze kinderen van 7 en 10 hebben zich heel goed vermaakt in de speeltuin met springkussen. Sanitair is keurig en afstand tot bezienswaardigheden is prima. Rømø en Ribe zijn echte aanraders om te bezoeken.

Camping Ballum in Denemarken is mooi en goed.

Bert Koster
18-7-2018

Mooie camping met Nederlands sprekend echtpaar die er alles aan doet om iedereen een fijne en goede vakantie te bezorgen. alles goed verzorgd en schoon. Gras goed gemaaid . Ook kleine kinderen kunnen daar goed uit de voeten. Staat veel speelgoed en een enorm springkussen. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.Zeker de moeite waard om deze camping te bezoeken.

Heerlijk rustige camping

Kim
23-2-2018

Rustige camping midden in de natuur. Met aardige en behulpzame eigenaren. Super fijne grote plaaplaatsen. Leuke bezienswaardigheden in de buurt. En direct aan de kust in de buurt van de camping kan je prachtig wandelen. Sanitair was mooi en schoon. Kids en hond hebben hier met ons een heerlijke week gehad.

Heerlijke camping voor een korte break in DK

Eppo en Marijke Pitlo
15-8-2017

Goed onderhoud terrein en ruime plekken. Fantastische omgeving voor wandelen en fietsen met bezoeken aan Romo, Ribe, Tonder en Mogeltonder. Nieuwe eigenaren zijn erg vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug.

Rustige camping

Familie Peters
15-8-2017

Rustige camping met ontzettend aardige eigenaren. We hebben gebruik gemaakt van een huurtent, prima tent. Toiletten en douches waren perfect! Ruim en schoon. Ook is er een mooie ruimte om te lezen, tv te kijken, en nieuw is tafelvoetbal en darten. Voor gezinnen met jonge kinderen ideaal, voor de oudere jeugd is er gelukkig wifi! Supermarkt dichtbij. Eiland Rømø is prachtig met mooi en groot strand(Met de auto het strand op!) Leuke gezellige stadjes te bezichtigen op een uurtje rijden. Voor wie van rust en ruimte houdt zeer aan te bevelen!

Voor rustzoekers

CVW
24-7-2017

Camping omzoomd met bomen, met ruime plekken, gelegen vlakbij de Deense Waddenkust. Nederlandse eigenaren sinds eind 2016. Zeer rustig. Sanitair keurig schoon en netjes en ruime gelegenheid tot afwassen, koken, tv kijken etc. Leuke uitstapjes in de omgeving: het eiland Romo, de stadjes Ribe en Tonder, en vlak over de grens in Duitsland het Emil Nolde huis en museum. Wat enigszins afbreuk doet aan de camping, of in ieder geval de sfeer niet bevordert, zijn de vaste plekken, en de bijbehorende oude caravans met verweerde voortenten, windschermen, schuttinkjes, lampjes etc. Hoewel ik de kersverse eigenaren het beste gun zou ik er niet snel weer naartoe gaan.

Goede en rustige camping .

I.Merckx
22-6-2017

Rustige ligging aan de mooie kust van jutland,mooie (rechte) grasvelden met perfecte beschutting tegen de felle zeewind door goed geplaatste bomen en struiken

die bij warm weer ook schaduw geven,héél vriendelijke eigenaars,groot en goed(verwarmd) sanitair,keuken met microgolf oven kookvuuren enz.en vooral gezellige ruimte om te eten en evt.TV te kijken.Goed voorziene suppermarkt op ongv.2 km.Ik heb er héél goed geslapen en denk nog terug aan de ongelofelijke rust.

Ik kom hier zeker terug!

Jochem
8-1-2017

In dec 2016 kwamen wij bij toeval met onze camper op camping Ballum terecht.

WIj hadden een prachtige beschutte grote plek, volop privacy. Kennis gemaakt

met de nieuwe eigenaren die vol en enthousiasme bezig zijn hun nieuwe ideeën

uit te voeren. Wij genoten van de verwarmde schone toiletgebouwen, s'morgens

verse broodjes en de prachtige omgeving.

De camping biedt vele mogelijkheden voor iedereen. Komen zeker terug.

Camping ligt vlakbij de Waddenzee en is beschut tegen de wind door bomen en struiken. De plaatsen zijn ruim en geschikt voor alle kampeermiddelen ook campers en bieden voldoende privacy. Heerlijke plek om rustig een boek te lezen in zon of schaduw. Groot en schoon sanitairgebouw, kleine winkel en 's ochtends heerlijke verse broodjes. Ook onze honden vinden het er heerlijk: mooie wandelingen maken, direct vanaf de camping en in de omgeving, en zwemmen in zee. Dichtbij ligt het Waddeneiland Rømø met Europa's grootste zandstrand. Ook zijn er veel andere activiteiten te doen in de omgeving. Gratis WiFi, stroom en warme douche tegen betaling. Voor kleinere kinderen is er een leuke speeltuin met springkussen. Er is geen restaurant/bar op de camping. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ballum Camping in Ballum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ballum Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.