Reviews over Ansager

Leuke gezellige kleinschalige camping!

Annemarie Versloot,
    7-9-2018

Leuke, gezellige camping bij een melkveebedrijf met Nederlandse eigenaren. Erg schoon en leuk opgezet voor de kinderen. Ze kunnen meehelpen op de boerderij en hutten bouwen in het"bos". Trampoline en hangmatten aan de bomen. Leuke dagen gehad! Uiteraard ook naar Legoland geweest, maar ook naar de kust gereden. Er is dichtbij het dorp ook leuk zwemwater, maar wij hadden met 35 graden extreem warm weer voor Denemarken.

Puur!

Hermineke,
    9-8-2016

Het is een heerlijk kleine camping dicht bij de boerderij. Met geweldige eigenaars, Nedelanders, die van harte je bijstaan wanneer je Deense diensten nodig hebt (of andere zaken).

Iedereen is welkom om op de boerderij te kijken of te helpen. Voor kinderen is het een paradijs op aarde.

Fijn verblijf tussen de dieren

Sabine,
    20-8-2015

Wij ,een gezin met drie zoontjes van 9,7 en 3 besloten een weekje te gaan kamperen op de boerderijcamping Solvang. Het was er heel fijn, we mochten zelf onze tentplek kiezen. We hadden zicht op de koeien. Voor de kindjes is er een speeltuintje, trampoline,go carts... een schuur waar ze konden pingpongen, spelletjes spelen, niet helemaal schoon maar wel leuk bij regen(wat we jammer genoeg elke dag hadden). Toen onze tent door hevige wind weg was gewaaid bood de gastvrouw ons meteen een vakantiehuisje aan, heel vriendelijk.Onze kindjes waren gek van de paarden Fleur en Jannie en van de honden. Ze konden kijken hoe de koeien werden gemolken.

De camping is rustig gelegen maar toch 'dicht bij' 'Billund(Legoland),Ribe(de oude stad)... Bezoek zeker het pannekoekenhuis Kvie So aan het (zwem)meer eens, heerlijke pannekoeken!

goed verzorgde camping vriendelijke eigenaars, prettige

A. Lansen ,
    1-6-2008

goed verzorgde camping vriendelijke eigenaars, prettige omgeving, zeer kindervriendelijk.

motorvriendelijk voor ons erg belangrijk

Ansager scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews