Hotel Scandic Arhus Vest

Hotel Scandic Arhus Vest

5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Scandic Arhus Vest voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Scandic Arhus Vest in het Nederlands

Verouderd hotel

Gonnie
14-7-2013

De kamers zijn redelijk ruim, met twee aparte bedden. Het hotel is dringend aan renovatie, overal is roest en afgebladderde verf te zien. De schoonmaak laat ook te wensen over. De bedden en kussens zijn goed. Het receptiepersoneel is vriendelijk en spreekt verschillende talen. Het ontbijtbuffet is niet erg uitgebreid en smakeloos. Voor één nacht is dit hotel wel te doen, maar een langer verblijf is niet erg interessant.

Gereisd Met vrienden in juni 2013

super slecht

strooierman
29-6-2011

Niet veel over te zegen, na een auto rit van 700 km 20 minuten in de rij wachten bij het receptie voor het incheken, kamers heel erg vies service heel slcht, nooit meer.....

Gereisd Zakelijk in Tue Jun 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Saai, oud Hotel

MAARTEN HOEKEN
19-6-2011

De kamers zijn oud, niet schoon, badkamer stinkt. Weinig keuze in het restaurant als je er vaak moet verblijven. Verder ziet de receptie en bar er wel leuk uit. Personeel is er erg vriendelijk wat veel goed maakt. Goed ontbijt.

Gereisd Zakelijk in Wed Jun 15 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede prijs/kwaliteit- verhouding

Ernst Beumer
19-9-2010

Scandic Arhus is gelegen aan in een buitenwijk van Arhus op vijf autominuten van het (oude-) centrum gelegen. Kamers zijn ruim en redelijk modern. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en heeft veel persoonlijke optie's voor leuke en interessante bezienswaardigheden te vertellen. Tijdens ons verblijf verbleef er ook een Russisch voetbalteam welke het hotel in "beslag" namen. De wellness is klein, maar praktisch. Zeker een aanrader voor een citytrip of als doorreishotel.

Gereisd Met partner in september 2010

Goed hotel voor een prima prijs!

Ernst Beumer
19-9-2010

Hotel Scandic ligt in een buitenwijk van Arhus en is gelegen aan een (overdag-) drukke doorgaande weg. Parkeren kan voor het hotel en deze is bewaakt. De service van de medewerksters is goed en aangezien zij het probleem aan de TV niet kregen verholpen, kregen we direct een andere kamer. Helaas was er tijdens ons verblijf een Russisch voetbalteam in het hotel, waardoor de computers, de receptie en de sauna waren "ingenomen". Tenslotte, de "wellness" is beperkt, heeft slechts een oudere sauna en twee douches met oude, niet schone douchegordijnen erin. Kortom, prima hotel voor een citytrip of als doorreis-hotel.

Gereisd Met partner in september 2010
2008

Oud meubilair, vieze vloerbedekking

Elise
3-7-2008

Oud meubilair, vieze vloerbedekking. Ontbijt erg goed.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 03 2008 19:05:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Buro Scanbrit

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scandic Arhus Vest in Aarhus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scandic Arhus Vest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.