Vakantiehuis Aarhus Houses

1 review over Vakantiehuis Aarhus Houses in het Nederlands

Hans en Grietje huisje

pascale_1
25-1-2016

Lissa Ladefoged is de eigenaresse van huisje 49 en 51. Ze woont zelf op nr. 53 en runt daar een keramiekwinkel. De huisjes zijn klein maar erg gezellig. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Lissa en haar man zijn zeer bereid om je te helpen en nodigden ons op Kerstavond uit voor een glaasje bubbels. Heel gezellig!

Gereisd Met partner in december 2015

Vakantiehuis info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aarhus Houses in Aarhus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aarhus Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.