Hotel Hvide Kro

HotelWeer vandaag18°12°
Hotel Hvide Kro

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Hvide Kro voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hvide Kro in het Nederlands

Eens maar nooit meer

Bert
16-10-2011

Via internet geboekt voor 1 nacht. Kamer was groot maar had geen gordijnen (wel te kleine luxaflex), zeer kleine gedateerde douche.

Bijzonder veel lawaai. Hadden het idee dat we op straat lagen. Avondeten was matig. Bij afrekenen geconfronteerd met extra kosten voor creditcard. Prijs kwaliteitverhouding was totaal zoek.

Advies: vermijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hvide Kro in Aalestrup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hvide Kro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hvide Kro scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.