Hotel Quality Hotel Aalborg

8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Hotel Aalborg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Quality Hotel Aalborg in het Nederlands

niet voor herhaling vatbaar

annejon
20-7-2011

restaurant was gesloten. Kamer zeer gehorig. 's nachts veel lawaai (tot 2.00 uur)

Goed hotel in het centrum

Bianca
15-6-2011

Het hotel ligt in het centrum. De kamers zijn schoon en modern. Het ontbijtbuffet is prima. Veel keus. Er is niet echt een bar bij het hotel. Je zit in de banken bij de receptie. Daar kun je wel een koud biertje en andere dranken kopen. Gratis Wifi met code. Twee codes voor netbook en telefoon. Zonder probleem. Gewoon een goed hotel. Parkeren voor de deur was gratis want we waren er op een feestdag. Anders betalen tot 18 uur en na 08 uur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Hotel Aalborg in Aalborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Hotel Aalborg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.