Camping Aalborg

Kleine hotelsWeer vandaag14°10°
3,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Aalborg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Aalborg in het Nederlands

Nooit weer

E Schothorst
21-8-2014

De strand camping in Aalborg ziet er vriendelijk uit. Echter de prijs kwaliteit verhouding, de verborgen kosten, dat is echt niet in orde. Voor 1 nacht in een 2 persoons hytter zonder stromend water, rekent de camping 107Euro!!!!. De eind schoonmaak, stroom verbruik, provisie en zelfs de toegangskaart hebben wij moeten betalen. De internet site noemt deze kosten niet, alleen dat er een eindschoonmaak verrekend zal worden.

Dit jaar alweer geboekt!

Dennis
7-2-2011

Prachtig voor jong en oud. Heerlijk gegeten vooral voor de vis liefhebber kom je hier zeker aan de trekken. Weer niet te warm niet te koud precies goed!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aalborg in Aalborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aalborg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.