Hotel Svendborg

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Svendborg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Svendborg in het Nederlands

Zakelijk

Voldoende hotel voor een zakelijke overnachting

Ronald Baak
12-6-2010

Strak hotel, slechts 10 tv-zenders, waarvan geen enkele muziekzenders ontvangt. Ontbijt met veel vis (haring/ zalm). Midden in centrum van Svendborg.

2008

zie omschrijving

Marieke
17-8-2008

Het hotel ziet er netjes uit, maar de ligging is minder; kamers erg gehorig doordat het aan een plein ligt met daarnaast veel verkeer. Niet kind-vriendelijk omdat er haast geen kinderbedjes zijn. Degene die er zijn, zijn kapot of oud/vies. Verder is er voor de kinderen niets te beleven. Kinderbedjes zijn erg duur. Voor 1 week moesten we 700 DK betalen!

Wel handig dat je meteen in het centrum zit. Fietsstalling is niet afgesloten; of je zet de fiets buiten of beneden in de garage, maar iedereen kan erbij, dus niet zoals in de beschrijving staat aangegeven.

Wisselen van de handdoeken verloopt slecht, vaak niet voldoende/niks!

Marieke.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Svendborg in Svendborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Svendborg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.