Reviews over Ristinge

Erg leuke camping

Anja,
    25-8-2015

Ristinge Sommerland is een middelgrote camping met veel faciliteiten zoals zwembad, cafe en uitgebreide campingwinkel en een mooi nieuw sanitair gebouw met ruime familiedouches. Op loopafstand van een erg mooi strand en ook zijn er mooie wandelpaden in de omgeving. Achterop de camping is een mooi open veld met een schitterend uitzicht en ook een mogelijkheid voor kampvuur. Voor de kinderen zijn er veel speelfaciliteiten en gratis skelters verkrijgbaar bij de receptie.

Altijd mooi weer op Langeland!!

janine,
    30-7-2009

Reeds een aantal jaren brengen wij hier de laatste week van onze vakantie door. "Altijd mooi weer" op Langeland, zei iemand ooit tegen mij. En het is waar, terwijl de rest van Scandinavië te maken heeft met buien, is het weer hier altijd mooi.

Camping heeft een mooi zwembad met glijbaan en peuterbad, grote speeltuin met springkussen, skelter en buggie verhuur, een ongelofelijk mooi nieuw sanitair gebouw. Grote familiedouches en ruime toilletten, prachtig kindersanitair (douches, bad en wc's) en alles gratis, dus geen gedoe meer met munten. Camping winkel met broodjes en heerlijk ijs. Strand is even de weg oversteken. Het is een middelgrote camping, die toch niet echt druk is, waarschijnlijk omdat er voornamelijk alleen Denen komen, dus weinig tot geen Nederlanders op de camping. En als ik dan toch een minpuntje moet noemen is het dat de Deense kinderen tot 's avonds laat (uur of 22.00) opblijven en veel lawaai produceren. Advies is om geen plek aan de speeltuin te nemen

Ristinge scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews