Camping Knarreborg Molle

Meer campinginfo

3 reviews over Camping Knarreborg Molle

• 6linnas7910-08-2013

Achterstallig onderhoud

Camping op een mooie plek, uitzicht op zee, ruime plekken, zeker wel wat van te maken. Helaas zijn de eigenaars hun drive kennelijk een beetje verloren. We hebben de eigenaars niet op veel werk kunnen betrappen, meestal zaten ze gezellig met gasten voor het kantoor te roken.

De caravan die we kregen toegewezen was svies en de voortent vochtig, de matrassen vertoonden vieze vlekken en het beddengoed zat vol vlekken en gaten en stonk naar rook. Het sanitair was op zich prima, maar vreselijk slecht schoongemaakt. Keuken idem, echt ranzig.

Zwembad is heel klein, 7x3 meter en ook heel slecht onderhouden, losse tegels en viezig ijskoud water. De speeltuin was erg leuk maar ook hier weer heel slecht onderhoud; trappetje van de glijbaan was kuisverrot, zand in zandbak vies, wipwap vol splinters.

Kortom, gemiste kans, want de ligging is leuk, het terrein is mooi, vlakbij schattig haventje van Lundeborg. Aan het werk mensen, maak er wat van!!!

• 4Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 8Linda Verstappen21-07-2008

rustige camping, ruime plekken, terrasvormig

We hebben het er heerlijk gehad. Ruim opgezet, mogelijkheid om te gaan duiken met campingeigenaar. Voldoende faciliteiten, 's morgens vers brood in klein winkeltje verkrijgbaar. Klein maar schoon zwembad. Grenzend aan bos, mooie omgeving en vlak bij strand.

• 7Staat v/h sanitair

Familie

• 8Linda Verstappen30-03-2008

Ruime camping met redelijk grote plaatsen. Het zwembad is wat klein maar het was er nooit druk. Redelijk grote speeltuin. Sanitair was schoon. Winkeltje aanwezig en 's morgens vers brood/broodjes. Aardige beheerder. Ligt naast bos, je kunt er heerlijk wandelen. Op fietsafstand kun je naar naastgelegen plaatsje met leuk haventje.

• 7Staat v/h sanitair

Familie