Bed and Breakfast Grønnemose

Meer bedandbreakfastinfo

2 reviews over Bed and Breakfast Grønnemose

• 2018
    9Wouter20-07-2018

Heel gastvrij, erg compleet, veel waar voorje geld

Zeer aangenaam verbleven in deze B&B. Omdat wij op vakantie waren met onze baby van 1, hebben wij in het appartement verbleven. Dit is ons erg goed bevallen. Het was schoon, het bed was fijn en de keuken erg compleet, o.a. met een oven en 4-pits inductie kooktoestel. E.e.a. is wel wat gedateerd, maar dat geeft ook weer extra charme. Het ontbijt is beperkt maar voldoende. De gastvrouw is erg vriendelijk en behulpzaam. De gastvrijheid is echt top! Al met al heel veel waar voor het geld, een aanrader dus!

Met jonge kinderen

• Oude reviews

9lisbeth 16-09-2016

Boven verwachting

Prachtige locatie midden in natuur, zeer gastvrij, lekkere Deense zelfgemaakte bolletjes bij ontbijt, honden meer dan welkom. We gaan er zeker weer een keer logeren.

Anders

0 tips over Bed and Breakfast Grønnemose