Reviews over Otterup

Leuk voor een keer

Jan,
    11-7-2014

Normaal gesproken gaan we niet naar zo'n "super-camping" maar omdat ik nog camping cheques had en deze hier werden geaccepteerd gingen we hier heen. De plaatsen zijn onderverdeeld in "klassen": brons-zilver-goud-platina en zijn navenant duurder. Bij de CC is een bronzen plaats inbegrepen en voor de andere betaal je respectievelijk 10-20-40 Dkr per nacht meer. Wij kozen een gouden plek omdat daar nog een beetje rust en ruimte was: deze zijn voorzien van stroom, water en riool. Vier Kwh is inclusief en daarvoor krijg je een meter mee die je tussen de caravan en de aansluiting zet. Sanitair is prima, maar bij een CC (en Acsi card) hoort 1 douche pppn inclusief te zijn en dat was hier ook maar niet tussen 8 en 10 's morgens: Belachelijk!! Je hebt een "creditcard" waarop je verbruik wordt bijgehouden van douche, warm water etc. maar je kunt zerlf niet controleren hoeveel er op staat, dus kun je bij vertrek voor verrassingen komen te staan. Het was leuk voor een keer.

Luxe maar weinig sfeer in Mei

Ruud,
    4-5-2014

De camping is erg ruim opgezet maar daardoor ook erg open. Er is geen beschutting bij wind van zee. Toen wij er waren was de camping voor driekwart leeg. Ook op het strand zelf is doordeweeks alles nog dicht, dus er is in Hasmark buiten de camping echt niets te doen.

Naast het toch al pittige tarief moet je op de camping voor alles bijbetalen.

Pluspunten zijn het leuke zwembadje en de hartelijke ontvangst.

Conclusie: voor een gezin met tieners in het voorseizoen geen aanrader.

Geweldige kindvriendelijke camping

joyceleppers,
    4-9-2013

We konden niet geloven dat dit 'maar' een driesterrencamping was. Het centrale gebouw waar de recptie zit is als kasteel gebouwd. De speeltuin is te gek: een halfverzonken vikingschip; trapauto's met een heus parcours; supergroot springkussen etc. Het sanitair is top, zelfs glazen design wasbakken! De plaatsen zijn er in alle soorten en maten (en prijsklassen). Wij beschikten over een (gratis) camping card, waardoor we flink korting kregen op de prijs ( die vooral in het hoogseizoen wel aan de maat is, zoals op veel Deense campinigs).

Ruime mogelijkheid om te eten, goed restaurant met in het weekend lopend buffet (15 euro voor volwassenen en 10 voor kinderen). In de buurt genoeg te doen. En op loopafstand van prachtig strand. Wij hebben ontzettend genoten!

Gemengde gevoelens

annetteharry,
    24-8-2013

Als je aan komt rijden ziet het er heel imposant uit. Het is allemaal mooi opgezet, heel erg leuke speeltuin, mooi sanitair ( dat wel wat schoner zou mogen) , winkeltje met vers brood en een vrij uitgebreid restaurant. Er is een mooie verblijfsruimte met TV, eethoek en kookplaat. Jammer is dat je om te douchen een pasje moet gebruiken om te betalen, en je betaalt om op de camping naar het zwembad te gaan. Meerdere keren per dag = meerdere keren betalen. Je kunt ook niet even je duikbril bij de tent halen of zo, gewoon gelijk weer betalen. Dat vind ik erg jammer.

Grote camping met veel vaste gasten. In Augustus was het al erg leeg op het toeristische gedeelte. Plaatsen zijn wel ruim, maar ook erg open, geen groene afbakening van de plekken. Het waait er continu, dus een beetje beschutting zou fijn geweest zijn.

Personeel bij de receptie is erg ongeinteresseerd, receptie sluit om 18. uur dus als je later aan komt heb je pech? Dat is wel vaag. De eigenaar is wel behulpzaam

Prima camping

Frank,
    23-8-2013

De camping heeft twee gezichten. De camping ziet er leuk uit en heeft goede faciliteiten en een leuke speeltuin voor de kinderen. Het sanitair is uitstekend.

Tegelijkertijd is de camping wel wat commercieel. Douchen moet je apart afrekenen en werkt met een pasjessysteem. Wij vonden dat een waardeloos systeem. Als je pasje niet is geactiveerd kan je om 2300 uur dus niet meer douchen. Ook het afrekenen ging wat moeizaam. Diverse facturen gekregen en uiteindelijk akkoord gegaan.

Wij verbleven er in augustus. De Denen waren al weer naar school. Het was vrij rustig op de camping. Zelfs wel wat stil. Niet erg gezellig.

Er stond veel wind maar dat wat je als je aan de kust staat. Je kan vanaf de camping fietsen, bijvoorbeeld naar een natuurgebied. Dit is een tip.

Kortom, ja een goede camping maar ook wel wat minpunten.

Otterup scoort een 7 uit 10, op basis van 7 reviews