Hotel Milling Windsor ***

Hotel Milling Windsor

5 reviews over Hotel Milling Windsor in het Nederlands

kamer klein en oud

Janny, 24-8-2012

Oude kleine kamer en douche, uitkijkend op de achterkant van andere huizen.

Ontbijt was goed maar verder geen sfeer, wel direct in het centrum

Betaald parkeren tegenover het hotel

Een welkome afsluiting van de vakantie

eric de ridder, 21-7-2012

Vriendelijk en schoon hotel. Weer eens lekker kunnen douchen. Wel leuk om er te zijn als het jaarlijkse uitje van de uientelers van Nederland in Odense is. Een ook nog in je hotel slaapt. Geen overlast, maar als je dan vroeg wil ontbijten, 7 uur, zit de zaal vol met die gezellige telers. We hebben in een deuk gelegen. In eerste instantie dachten toch echt aan een mannen koor.

Prima hotel voor de doorreis

Louis, 23-7-2011

Hotel Windsor in Odense ligt redelijk dicht bij het centrum. De kamer is niet groot maar wel schoon en netjes. De badkamer met douche is redelijk. Geen minibar aanwezig. Groot pluspunt is gratis internet op 2 PC's in de lobby. En gratis koffie, thee, fris en vers fruit. Het ontbijt was erg compleet en heerlijk. Helaas geen eigen parkeerplaats, hiervoor moet je naar een openbare P. Vrij parkeren vanaf 18:00 uur tot 09:00 uur 's morgens, daarna betalen.

Leuk voor een nacht

Bianca, 15-6-2011

Tijdens onze rondreis door Denemarken hebben we een nacht in dit hotel geslapen. Het is geen modern hotel maar alles werkt en is schoon. Het ontbijtbuffet was goed. Zoet en hartig. TV en gratis Wifi. Code te verkrijgen bij de receptie. Gratis stadsplattegrond. In de eetzaal is 24 uur per dag gratis koffie en thee uit de automaat te halen.

leuk hotelletje

karlijn, 5-9-2010

door omstandigheden geen warm warter op de 4de verdieping, loodgieter erbij gehaald, ondertussen prima oplossing door personeel.

mochten op een andere kamer waar wel warm water was douchen en kregen gratis diner

We hebben een aantal aanbieders voor Milling Windsor voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Milling Windsor in Odense, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Milling Windsor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Milling Windsor scoort een 7 uit 10 op basis van 5 reviews.