Reviews over Nyborg

Een trekkershutten toch door denemarken Top

Monique de haas,
    10-3-2017

4verschillende huisjes verspeid over denemarken de afstanden waren Goed te doen en er was veel onderweg te zien het was top georganiseerd door touroperator en nyborg was geweldig hoe je uit keek over het water (wat zo helder was)

Geweldige camping met uitzicht op Grote Beltbrug

Ben,
    16-9-2016

Het is een camping die heel lang geleden door de huidige eigenaars, echtpaar, is opgericht en uitgebouwd. De plaatsen liggen terrasgewijs richting het strand van de Oostzee. Maar er ligt nog een 50 m groenstrook tot het strand. Je kunt er zwemmen en er is een bootsteigertje. Alle plaatsen hebben E en hier en daar is een watertappunt. Het sanitair gebouw is ondertussen oud maar wel schoon, ze maken zelf schoon! Douchen voor 5 deense kroon met de mogelijkheid te stoppen, tijd 3 min. Warm water voor afwassen en gebruik keukenapparatuur is gratis. Er is een overdekt terras, maar geen restaurant. Spar supermarkt op 15 fietsminuten. Rest in Nybord waaronder het slot, leuk om een keer te bezoeken wanneer je daar langer verblijft. Ook Odense is dan in de buurt. Het zijn ruime plaatsen waarvan sommige met een heg er tussen. Er staan ook huisjes waaronder tegenwoordig grotere luxe voor meer personen. Je kunt vers brood, bolletjes, maar ook een gewoon brood tegen een redelijke prijs bestellen. Verder hebben ze wat etenswaren voor wie dat vergeten is. Of bier/wijn. Ze hebben een speeltuin met onder anderen springkussens. Wel veel vaste gasten.

Mooie camping

Sydney,
    9-8-2016

Grote ruime camping, direct aan zee met een mooi uitzicht.

Prima ruime hutjes en het sanitair was ook goed in orde. 5 kronen voor 3 min. douchen.

Leuke speeltuin voor de jongere kinderen.

In de rustige zee kan je heerlijk zwemmen, ook voor kinderen, de zee is lang ondiep.

Klein winkeltje aanwezig.

Fantastisch!

Bert en lous,
    21-8-2015

Voor het 2e jaar weer terug op camping Gronnehave Strand, vriendelijk ontvangen bij de receptie, we konden zelf een plaats uit zoeken. Mooie plekken met een fantastisch uitzicht op zee!! Sanitair is prima en je kunt er zelfs koken als je er met een tent staat. Een camping waar je echt tot rust komt, De mensen in Denemarken zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Denemarken (Funen) heeft ons hart gestolen, was het in Nederland maar zo. Volgend jaar gaan we zeker weer! Oja als het water rustig is kun je er zelfs met wat enig geduld bruinvissen spotten geweldig!!

Tussenstop met uitzicht op de brug en de zee

Wilco,
    21-8-2014

Prima tussenstop voor ons, uitzicht op zee. De opkomende zon vanuit de camper zichtbaar boven zee, wat wil je nog meer

Je kunt er met Euro's betalen, Vriendelijk personeel, welke goed Engels spreken. Mooie ruime plekken. Douchen met speciale douchemuntjes.

Ruim breed strand. Honden zijn aangelijnd welkom.

Nyborg scoort een 7 uit 10, op basis van 4 reviews