Reviews over Norre Aaby

Ideale camping voor watersporten

Noreen,
    11-8-2016

Prima voor een paar overnachtingen. Het waaide veel te hard om aan het strand te zitten en er is geen beschutting. De staanplaatsen zijn ruim van opzet. Het sanitair vond ik minder, bij het afstellen van de thermostaat blijft het water te warm en je kunt de kraan van de wasbak moeilijk afstellen. Die handelingen zijn dus niet zo prettig voor kinderen. Daarnaast was de camping te duur en moest je betalen voor de wifi (€2,80 per 20 uur). Ondanks dat kun je er wel goed watersporten beoefenen.

Prima Camping

Fam. Bakker,
    3-8-2015

Leuke camping aan het water. Het sanitair is zeer schoon en nog vrij nieuw. Hier kom je echt tot rust. Kinderen zijn er uren zoet met krab vissen op de stijger. Je kan er prima varen met je eigen boot. Er is een trailer helling en een aanleg stijger. Je kan je boot ook prima op je trailer naast je tent kwijt. Grote plaatsen. Camping eigenaar en personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Leuke dingen te doen in de omgeving. Denemarken is een heel mooi, schoon land en de mensen zijn zeer vriendelijk, men kan er goed Engels. De gemiddelde leeftijd van kinderen op de camping is 4 tot 12 jaar. Het is wel een camping waar de meeste gasten maar een aantal dagen blijven. Wij hebben hier 14 dgn gestaan en hebben ons prima kunnen vermaken, ondanks het wat slechte weer.

Gezellige familiecamping

martinegroeneveld,
    11-8-2013

Wij zijn hier op het moment aan het kamperen. We hebben een beetje pech met het weer, waardoor we helaas niet kunnen zwemmen bij de steiger. We hebben een mooie plek met prachtig uitzicht over het water. Helaas waait het erg hard waardoor we genoodzaakt zijn binnen te blijven. De camping is nu slechts voor een kwart vol doordat de Deense zomervakantie voorbij is. We hebben voorlopig nog genoeg te ontdekken in de omgeving en genieten ook met slecht weer van het geweldige uitzicht.

Grote camping aan de kleine Belt

Spaan46,
    6-12-2011

Een grote camping meteen aan het water. Door dat het erg open is, is het er wel winderig. De camping ligt ver buiten het dorp. Het sanitair is heel netjes en schoon. De ontvangst was erg vriendelijk, door een van de vaste kampeerders. Met een beetje Duits en handen en voeten kregen wij een plaatsje. Het systeem met het douchen is niet erg zeker. Je krijgt een soort creditkaart met een bedrag voor te douchen. Helaas was het kaartje maar half vol, hetgeen niet voldoende was voor twee personen om te douchen.

"Aanrader"! Deze camping mag je niet missen!

Ben,
    27-7-2011

Op slechts 700 km van Nederland deze unieke, mooie en zeer gastvriendelijke camping. Niet te groot maar ook niet te klein. Alles in uitstekende staat. Zeer netjes onderhouden. Veel zoniet alles is aanwezig. Van familie douches, een cafetaria, sterk draadloos internet tot kookgelegenheden en een hondendouch. Kortom TOP.

Eigenaar spreekt goed "camping" Nederlands, is altijd aanwezig en aanspreekbaar. Zijn vrouw runt de cafetaria. Slogan hier is; Goed bereid, kost even tijd.

Wij stonden op een groot tentenveld met uitzicht over de zee. Voor ons een groot voetbalveld met daarnaast veel speelgelegenheden voor jong en oud. Eigen steiger en trailerhelling. Dit stuk zee is uiternate geschikt voor waterskieën.

Mooie BBQ gelegenheden, overal 220v stroom punten en speciale, horizontale, plekken voor campers.

Al met al een aanrader van de hoogste klasse. Wij gaan er zeker nog een keer heen. Al zou het alleen maar voor een bezoek aan Legoland zijn. (60 min. rijden)

Norre Aaby scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews