Vakantiepark Marielyst Feriecenter

Vakantiepark
Vakantiepark Marielyst Feriecenter
4,9

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Marielyst Feriecenter voor je op een rij gezet:

15 reviews over Vakantiepark Marielyst Feriecenter in het Nederlands

NOOIT MEER

Van der Werf,
1-9-2017

Vieze huisjes, hele vieze badkamer, ligging 3 km buiten het dorp. Over smalle weg of over strand. Er was een park met huisjes dichterbij maar daar zaten wij dus niet.

Het enige leuke had niets met dit vakantiepark te maken en dat is het stand en de mogelijkheid tot wandelen op het grasduin achter het strand.

Gereisd met partner in augustus 2017

Verrassend leuk, rustig park

Tina,
25-8-2017

Heel fijn 6 persoonshuisje, superschoon en van alle gemakken voorzien, leuke natuur speelplek voor de kinderen,springkussen, klauteren, sportvelden, en super dicht bij heerlijk rustig strand. Supermarkt met breed assortiment en lekker brood op nog geen 500m. Marielyst is gezellig dorpje.

Als het slecht weer is dan zal het even zoeken zijn voor vermaak

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Rustig park, levendig stadje

Jenneke
7-8-2016

De sleutels moet je ophalen bij de receptie van Danland in het centrum van Marielyst, de receptie op het park zelf was tijdens ons verblijf niet bemand. We hebben zelfs de sleutels opgehaald en ingeleverd terwijl de receptie van Danland niet open was (je moet dan de envelop uit het schuurtje halen), wel vreemd dat je niemand spreekt :-)

Wij hadden huisje nr 1, dit was prima opgeknapt, op de badkamer na. Rustig park, ons huisje was heel dichtbij het strand.

Er is geen enkel vermaak op het park zelf, dus neem zeker bv een bal/badminton set oid mee. Er is een heel klein speeltuintje maar daar zijn we niet geweest.

Marielyst is een echt strand-stadje, gezellig, veel restaurants.

We zijn in het middeleeuws centrum in Nykobing geweest, is leuk vermaak voor 2-3 uurtjes.

Tip: neem iets mee om de ramen af te plakken, bij ons zaten er hele dunne gordijntjes voor dus er kwam nog erg veel licht binnen toen de jongste ging slapen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

D-reizen

Het zijn particuliere huisjes verhuurd door Danland. Je weet niet wat voor huisje je krijgt en hoe het zit met de inventaris. Wij hadden huisje nummer 98. Het huisje waren voormalig twee huisjes, dus het was lekker ruim. Zelfs twee badkamers. Danland doet de algemene schoonmaak, maar de eigenaren van het huisje zijn verder verantwoordelijk voor de inventaris en de schoonmaak. In ons huisje. We vonden de meubels wat krakkemikkig (er donderde bijvoorbeeld een poot van een salontafel) en de kastjes/servies/bestek e.d. was niet echt schoon. Zie foto's. Ook mogen ze de toiletpotten wel eens gaan vervangen.

Verder jammer dat je achteraf stroom en water moet betalen (dat koste ons 19 euro voor 4 nachten). Je moet eerst echt op zoek naar alle meters.

Leuk strandje op loopafstand. Kopenhagen leuke stad, maar niet erg bijzonder. Mocht je de sleutel af moeten halen buiten openingstijd van de receptie. Ga dan niet rechtstreeks naar het [ark zelf, maar naar het Dancenter (staat in je papieren). Daar ligt de sleutel!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Rustig, aan zee

Wim
26-6-2016

Wij zaten in huisje 30, was netjes en van alle gemakken voorzien. Het park is netjes en rustig (dit kan ook hebben gelegen aan de maand juni). Huisje is op paar minuten lopen van het strand, wel heel smal en veel zeewier. Het strand bij Marielyst (2km wandelen) is wat breder en mooier. Marielyst is lekker toeristisch, veel te doen voor kleine kinderen. Supermarkt in Marielyst en een grote supermarkt aan de rand van Nykobing. Wij zijn een dag naar kopenhagen gegaan, zeker een aanrader maar 140km rijden. Het nabijgelegen middeleeuws centrum is erg leuk om een dagje naartoe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Erg leuk en warm huisje

Coen
6-9-2015

We waren op het ergste voorbereid na de slechte beoordeling hier op Zoover, maar het viel 100% mee. Het park is zeer ruim opgezet met diverse huisjes in een cluster. Het huisje doet zeer gezellig aan door het gebruik van hout. De keuken was ook van alle gemakken voorzien. Alleen de douche ruimte kan een opknapbeurt gebruiken. Het park ligt direct aan zee (wel veel zeewier op het strand) en op een paar kilometer (1 rechte weg) van het centrum. Dit park zou beter aangeschreven staan als er meer activiteiten plaats zouden vinden en de receptie op het park zou zitten (sleutel moet je in het dorp ophalen)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Teleurstellend park/huisje, top omgeving!

MichelleW
31-8-2014

Wij (16, 18, 41, 46) verbleven twee weken in huisje 89. De pluspunten:

+ Op 150 m strand

+ Ruim huisje (voor 4 personen, niet voor 8!)

+ Goede bedden

+ Engelssprekende receptionisten

+ Hangmat (in huisje 89!)

+ Goede uitvalsbasis verkenning Denemarken

Maar helaas meer minpunten:

- Niet de beloofde vaatwasser

- Na 9 dagen de beloofde dvd-speler

- Vies huisje, slechte schoonmaker

- Oven ipv beloofde magnetron

- Alleen kapotte wasmachines/drogers (muntautomaat: 25 DKK wasmachine, 15 DKK droger)

- Eén kapotte wc (alleen gekeken, niet gemaakt)

- Gammel meubilair

- Douche zonder douchegordijn en douche met te kort douchegordijn

- Sfeer als spookpark

Het huisje is bagger, het park kan met een beetje vernieuwing leuker worden, maar tegen de omgeving kan niets op!

Als je hier verblijft, kom je voor het strand, toeristendorpje Marielyst, Malmö, kerkjes met muurschilderingen, Møns Klint (!) en niet te vergeten Kopenhagen!

Dit gebied van Denemarken is een aanrader, dit park/huisje totaal niet!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Als je van strand houdt

Fam. Burgers
17-8-2014

Prima, ruime vakantiewoning. Bedden redelijk goed. Sanitair was minder schoon.

Buiten was uitstraling beetje sober. Ondanks dat het hoogseizoen was, waren er best veel huisjes onbezet. Faciliteiten op het park waren ook deels niet in gebruik, deed minder gezellig aan.

Een paar honderd meter van het strand, niet echt schoon strand. De Oostzee is erg rustig, doet aan als een meer (ligt natuurlijk aan de weersomstandigheden!).

Heb je een gezellige clubje mensen en hou je van strand: prima plek. Kom je voor cultuur , leuke stadjes e.d. dan zijn er veel leukere plaatsen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

In mei heb je niet veel aan het smalle strand en de zee. Toch wel een leuke omgeving. Huisje was prachtig. Sauna in huis is toch wel erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2005
2008

Zeer matig park

RvM
24-8-2008

Huizen doen aan de buitenkant oud en verwaarloosd aan. Komt wellicht door de gehanteerde kleur van sommige huisjes. Inrichting: Bankstel en stoelen versleten. Douche/wc gedateerd en aan vervanging toe.

Strand is mooi en ruim.

Park is zeker toe aan een grondige renovatie.

Gereisd familie in augustus 2007

Vakantiepark info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marielyst Feriecenter in Marielyst - Vaeggerlose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marielyst Feriecenter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.