Marielyst - Vaeggerlose

We hebben een aantal aanbieders voor Marielyst - Vaeggerlose voor je op een rij gezet:

Reviews over Marielyst - Vaeggerlose

Verrassend leuk, rustig park

Tina,
    25-8-2017

Heel fijn 6 persoonshuisje, superschoon en van alle gemakken voorzien, leuke natuur speelplek voor de kinderen,springkussen, klauteren, sportvelden, en super dicht bij heerlijk rustig strand. Supermarkt met breed assortiment en lekker brood op nog geen 500m. Marielyst is gezellig dorpje.

Als het slecht weer is dan zal het even zoeken zijn voor vermaak

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Rustig park, levendig stadje

Jenneke,
    7-8-2016

De sleutels moet je ophalen bij de receptie van Danland in het centrum van Marielyst, de receptie op het park zelf was tijdens ons verblijf niet bemand. We hebben zelfs de sleutels opgehaald en ingeleverd terwijl de receptie van Danland niet open was (je moet dan de envelop uit het schuurtje halen), wel vreemd dat je niemand spreekt :-)

Wij hadden huisje nr 1, dit was prima opgeknapt, op de badkamer na. Rustig park, ons huisje was heel dichtbij het strand.

Er is geen enkel vermaak op het park zelf, dus neem zeker bv een bal/badminton set oid mee. Er is een heel klein speeltuintje maar daar zijn we niet geweest.

Marielyst is een echt strand-stadje, gezellig, veel restaurants.

We zijn in het middeleeuws centrum in Nykobing geweest, is leuk vermaak voor 2-3 uurtjes.

Tip: neem iets mee om de ramen af te plakken, bij ons zaten er hele dunne gordijntjes voor dus er kwam nog erg veel licht binnen toen de jongste ging slapen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima, je moet alleen geluk hebben met je huisje

Nightwish,
    7-7-2016

Het zijn particuliere huisjes verhuurd door Danland. Je weet niet wat voor huisje je krijgt en hoe het zit met de inventaris. Wij hadden huisje nummer 98. Het huisje waren voormalig twee huisjes, dus het was lekker ruim. Zelfs twee badkamers. Danland doet de algemene schoonmaak, maar de eigenaren van het huisje zijn verder verantwoordelijk voor de inventaris en de schoonmaak. In ons huisje. We vonden de meubels wat krakkemikkig (er donderde bijvoorbeeld een poot van een salontafel) en de kastjes/servies/bestek e.d. was niet echt schoon. Zie foto's. Ook mogen ze de toiletpotten wel eens gaan vervangen.

Verder jammer dat je achteraf stroom en water moet betalen (dat koste ons 19 euro voor 4 nachten). Je moet eerst echt op zoek naar alle meters.

Leuk strandje op loopafstand. Kopenhagen leuke stad, maar niet erg bijzonder. Mocht je de sleutel af moeten halen buiten openingstijd van de receptie. Ga dan niet rechtstreeks naar het [ark zelf, maar naar het Dancenter (staat in je papieren). Daar ligt de sleutel!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Rustig, aan zee

Wim,
    26-6-2016

Wij zaten in huisje 30, was netjes en van alle gemakken voorzien. Het park is netjes en rustig (dit kan ook hebben gelegen aan de maand juni). Huisje is op paar minuten lopen van het strand, wel heel smal en veel zeewier. Het strand bij Marielyst (2km wandelen) is wat breder en mooier. Marielyst is lekker toeristisch, veel te doen voor kleine kinderen. Supermarkt in Marielyst en een grote supermarkt aan de rand van Nykobing. Wij zijn een dag naar kopenhagen gegaan, zeker een aanrader maar 140km rijden. Het nabijgelegen middeleeuws centrum is erg leuk om een dagje naartoe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Erg leuk en warm huisje

Coen,
    6-9-2015

We waren op het ergste voorbereid na de slechte beoordeling hier op Zoover, maar het viel 100% mee. Het park is zeer ruim opgezet met diverse huisjes in een cluster. Het huisje doet zeer gezellig aan door het gebruik van hout. De keuken was ook van alle gemakken voorzien. Alleen de douche ruimte kan een opknapbeurt gebruiken. Het park ligt direct aan zee (wel veel zeewier op het strand) en op een paar kilometer (1 rechte weg) van het centrum. Dit park zou beter aangeschreven staan als er meer activiteiten plaats zouden vinden en de receptie op het park zou zitten (sleutel moet je in het dorp ophalen)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
Marielyst - Vaeggerlose scoort een 8,5 uit 10, op basis van 8 reviews