Camping Maribo So

7,7

5 reviews over Camping Maribo So in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima camping in leuke omgeving

Familie Van der Togt
12-8-2017

Wij hebben hier maar 1 nacht gestaan op doorreis naar Zweden, maar deze camping heeft een goede indruk achter gelaten. De camping en de omgeving bieden genoeg om hier langer te blijven. De camping staat aan een mooi meer en je kan vanaf de camping naar het stadje Maribo lopen.

De faciliteiten op de camping zijn prima.

Ideale doorreis camping

Janijntje
13-8-2013

Fijne camping op doorreis naar zweden.

Ligt op 20 minuten rijden vanaf rodby.

We moesten dit jaar buiten de camping kamperen ivm jazz festival. Kwamen om 23.00 uur aan en vertrokken om 9.30 uur. Moesten 33euro neer tellen. Dit is wel erg aan de prijs.

Sanitair ziet er netjes en schoon uit.

Rustig en mooi gelegen tussen dorp en meer

e_langereis67
10-8-2013

Vriendelijk campingbazin, zelf een plekje zoeken, zonnig of schaduwrijk. Ruimte genoeg en de dorpskern op fietsafstand. Restaurants in het dorp en zwemmen in het bij de camping gelegen meer. Wie geluk heeft mag op het grasstrandje staan. Winkeltje met bestelbroodjes en basis benodigdheden aanwezig. Heerlijk rustige plek.

Prima doortrek camping

Peter
2-8-2010

Prima en zeer rustige camping op een tiental kilometers vanaf de veerboot. Mooie vlakke camping aan een meertje, waardoor er ’s-avonds wel veel vliegen zijn, zeker na een warme dag. Mooie ruime douches met gratis warm water. Afwasruimte behelst tevens kookruimte. Vriendelijke ontvangst.

Goed overnachten

Louis-Zusan
11-7-2010

Steeds als we naar zweden met de caravan gaan stoppen we hier voor de nacht.

Vriendelijke eigenaren, heerlijk vers brood in de ochtend.

Centrum is op loopafstand.

Sanitair is goed verzorgd, heerlijke douche

We hebben een aantal aanbieders voor Maribo So voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maribo So in Maribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maribo So zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.