Appartement Danland Østersøen

Appartement
Appartement Danland Østersøen
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Danland Østersøen voor je op een rij gezet:

9 reviews over Appartement Danland Østersøen in het Nederlands

Prachtig uitzicht, mooi eiland

Brenda
1-2-2012

Wij hadden een mooi appartement met zicht op de zee en aan het haventje. Dit is iedere dag weer een attractie met een komen en gaan van zeilbootjes/ boten. De een kan beter inparkeren dan de ander en dat zorgt voor grappige situaties. De appartementen zijn prive bezit en dus allemaal anders ingericht. Wij hadden een beneden woning met veranda/ terras. Allemaal erg netjes en mooi. Een kleine supermarkt ligt op 5 minuutjes lopen en hier kun je iedere ochtend verse broodjes kopen. Voor de grotere supermarkten moet je naar Stege en dat is ong. 15/ 20 minuten rijden. Er is genoeg moois te zien op het eiland. Aanraders:

- Mons Klint, krijtrotsen + geologisch museum, fossielen en mooie

stenen zoeken op het strand

- Liselund Park met pad naar strandje

- Grafheuvels op hele eiland, mooiste is Klekkendehoj met ingerichte

grafkamer (beenderen, potten, etc.). Helaas wel alleen toegankelijk als

je smal en lenig bent! Kong Asgers Hoj is makkelijker toegankelijk.

Neem je zaklamp mee!

Gereisd met partner in augustus 2011

Prachtig uitzicht

Rob
27-3-2011

Leuk appartement aan de jachthaven met prachtig uitzicht. Niet heel groot, maar ruim genoeg. Aardige mensen bij de receptie. Strand en supermarkt op enkele minuten lopen. Enig nadeel is dat wanneer je van het eiland Mon af wilt, je iedere keer een half uur over dezelfde weg moet.

Gereisd met vrienden in juli 2010

mooi, wel klein appartement

Fam Hermsen
8-8-2010

Wij vonden het appartement prima, was in 2007 pas gerenoveerd, zag er mooi uit met complete keuken en vaatwasser.

Nadeel van de vaatwasser was wel dat je de verwarming aan moest zetten om de vaatwasser te kunnen gebruiken.

Verder is er op het park niets te doen, het zwembad is gesloten, de speeltuin minimaal en ook het restaurant was gesloten.

De Spar super is op loopafstand (prima), en verder zijn de krijtrotsen prachtig, zeker de moeite waard.

Het dorpje Stege is leuk met de Dinsdagmarkt en we zijn naar Kopenhagen gereden wat ook goed te doen is.

Als je van boten houdt is de jachthaven een attractie op zich en vanaf het terras erg mooi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Je even heel erg rijk voelen

mar
11-6-2010

Ik denk dat je een beetje mazzel moet hebben, ik vermoed dat het particuliere huisjes zijn. Wij hadden een huisje wat geweldig mooi was ingericht. Ze zijn niet ruim, maar door de inrichting valt het amper op. Het grote terras over het water met uitkijk op de haven geeft je echt even een heel rijk gevoel. Heerlijk zonnetje erbij en genieten maar.

Wat betreft omgeving heb je aan een paar dagen overnachten hier meer dan genoeg. Wil je eten in het visrestaurant dan is reserveren aan te raden, het is ons in elk geval niet gelukt en wij zijn uitgeweken naar een klein eettentje (lachen: fles wijn besteld en die heeft de goede man volgens ons snel in de naastgelegen supermarkt moeten kopen) en de pizzeria. Eten was prima en afhalen en dan lekker op je terras eten met uitkijk naar boten die proberen aan te leggen, gratis theater erbij.

Zwembad was ontzettend koud, na 15 min. eruit gegaan, de jongste had toen helemaal blauwe lippen, sauna erna is dan erg fijn.

Vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Niet aan te raden in oktober

Nathalie
29-12-2009

Laatste bestemming van onze rondreis en nergens zo onvriendelijk te woord gestaan als hier! De vereniging van eigenaren had 1 dag eerder besloten het zwembad te sluiten omdat er te weinig bezoekers waren en de medewerkster van de receptie was niet bereid mee te zoeken naar andere bezienswaardigheden die wel open waren (hier bood ze op de dag van vertrek haar verontschuldiging voor aan!). Rokerij, vistent, keramiekwinkel, alles in de directe omgeving was gesloten. Alleen de Spar en het restaurant ernaast waren open. Park ligt wel mooi aan het water. Krijtrotsen en bijgelegen museum zijn zeker een bezoek waard. Ook het snoepfabriekje in Stege is een leuk uitstapje. Kopenhagen vonden we net iets te ver weg liggen, niet in km maar wel in tijd.

Gereisd met vrienden in oktober 2009
2008

Erg mooi aan de zee gelegen

Koolhout
14-8-2008

Prachtige ligging zo met uitzicht op de zee en de verschillende zelboten.Ons appartement was in maritiemstijl ingericht klein maar wel gezellig en veel huishoudelijke spullen.Badkamer klein en aan vervanging toe maar wel schoon.Op het park zelf is niet veel te beleven; klein zwembad, kleine speeltuin, restaurant van niets maar als je jezelf daar op in stelt moet dat geen probleem zijn. Iets buiten het park is een Spar die elke ochtend lekker vers brood heeft en er zit een pizzeria waar je best goed kunt eten.Ook is er iets verder het dorpje in een visrestaurant waar ze de vis nog voor je roken(weten niet of het smaakt want daar zijn we niet geweest)

Gereisd familie in augustus 2008

Prachtige ligging!

anoniem
6-8-2008

Wij hebben een autorondreis Denemarken gemaakt waarvan dit de eerste accommodatie was.. heel mooi gelegen aan een jachthaven, aan zee en aan het strand! Heel erg sfeervol ingericht appartement in marinestijl, binnenzwembad vond ik te koud maar schijnt in Denemarken normaal te zijn... De krijtrots van Mon is schitterend! Je gelooft niet dat je in Denemarken bent als je dat ziet! Geweldig! Wij hebben een leuke vakantie gehad met onze 2 kleine kinderen...

Gereisd familie in augustus 2008

modern maar heel klein

Ramona
31-7-2008

bedden en inrichting waren prima.

waarschijnlijk verschilt dit per huisje. directe omgeving is saai (havenkom) tenzij je gek op zeilboten bent.

Gereisd familie in juli 2008

Leuk ingericht luxe huisje, weinig te doen op het park zelf. Het zwembad is wat aan de koude kant, het strand is wat vies aan de kant van de haven, als je doorloopt is het beter. Erg rustig, geen uitgaansleven op het eiland. Voor een gezin met kleine kinderen ideaal, mooie natuur, genoeg te doen voor een paar dagen. De krijtrotsen zijn prachtig. In Klintholm Havn zelf is echt niks te doen, er is alleen een kleine supermarkt.

Gereisd familie in januari 2008

Appartement info

• AdresKlintholm Havneby 1 4791
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Danland Østersøen in Klintholm Havn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Danland Østersøen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.