Klintholm Havn

Reviews over Klintholm Havn

Zeer mooie bestemming

Fam. Van Horrik,
    20-8-2013

Zeer mooie bestemming. Het huisje was van binnen schoon en mooi ingericht en had een mooi uitzicht over haven en zee. Een rustig park,

Buiten de krijtrotsen met z'n geologisch museum is er in de directe buurt voor kleine kinderen niet veel te doen. Uitstapje naar Kopenhagen, rij afstand van ca. 1 uur , is ook erg mooi.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Typisch watersportplaatsje

Mary ,
    15-8-2012

In Klintholm Havn draait alles om de watersport. De haven wordt veel gebruikt, door mensen die rond de Oostzee varen, voor een nachtje. Er zijn wat restaurants en een winkel maar verder valt er niet veel te beleven

Gereisd met partner in juni 2012

Het is een prachtig eiland, veel natuur

Liek,
    19-1-2008

Het is een prachtig eiland, veel natuur. Vooral de krijtrotsen zijn fantastisch. Klintholm Havn is een dooie boel, geen uitgaansleven, wel een klein ietwat koud zwembad op het park Danland Ostersoen. Het hele eiland is erg rustig, dus als je daar van houdt, prima. Het strand bij de haven was wat vies, veel slib, maar als je doorloopt is het prima en wederom zeer rustig. Voor een paar dagen leuk om te doen.

Gereisd familie in augustus 2007

mooi park direkt aan zee

s.krommenacker,
    4-1-2008

mooi park direkt aan zee.wij hadden helaas vier dagen regen en wind in augustus maar de zee en de boten maakte veel goed .het is aanteraden een jas mee te nemen.zwembad en winkel aanwezig .meerdere restaurantjes op loop afstand.

Gereisd anders in januari 2008
Klintholm Havn scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews