Camping Kerteminde

4 reviews over Camping Kerteminde in het Nederlands

Nooit meer in Juli

Frank
13-8-2018

Wij werden ontvangen door een wat sikkeneurige medewerkster .Wij hebben hier 2 nachten met onze camper gestaan op een aangewezen plek, niet geheel tot genoegen. De hele dag en tot na middernacht was het een komen en gaan van auto's die de max.snelheid van 15km aan de bekende laars lapten. Kerteminde ligt op 1,5 km van de camping en is een leuk plaatsje. De camping vonden wij te duur t.o.v. het gebodene.

Prachtige camping

R. de Vries
1-8-2011

Wij gaan al jaren op vakantie in Denemarken, we hebben diverse plekken bezocht, maar komen toch steeds weer terug op deze mooie en gemoedelijke camping in Kerteminde.

Voor de vele wateractiviteiten zoals zeilen, vissen en zwemmen, kun je goed terecht.

Er is een mooi strand tegenover de camping, met zeer helder water, je kunt de vissen zien zwemmen.

De camping is goed verzorgd en heel vriendelijke mensen, zowel gasten als eigenaar en personeel.

In 2009 en 2010 was het allemaal wat minder goed, omdat er toen een andere eigenaar op zat. Gelukkig is in 2011 de oude eigenaar weer terug gekomen. Een verademing!

Leuke camping op een prachtige locatie

E. Giroldi
30-7-2011

Dit is een mooie caming op een prachtigte locatie. Je steekt de weg over en je staat op het strand! De camping heeft diverse veldjes en er staan diverse hutten. Van trekkershut tot luxe hut met eigen douche en toillet en waar zelfs een vaatwasser in zit. Op de camping is o.a. een speeltuin, midgetgolf, winkel, diverse toillet/douche gebouwen die zeer goed schoon gehouden worden. Er is ook een wasmachine en droger. Het personeel is zeer vriendelijk en gemoedelijk. Spreken goed engels en verstaan zelfs redelijk goed nederlands.

Over het algemeen is het weer in Kerteminde zeer goed. Het plaatsje Kerteminde is ook zeer zeker de moeite waard. Er zijn in de omgeving voldoende bezienswaardigheden. Bijvoorbeeld treinmuseum in Odense, soort dolfinarium, viking museum en diverse musea. Wat zeker een aanrader is voor kinderen; in de haven vissen op krabben. Ze kunnen er uren mee zoet zijn. Al met al een camping voor jong en oud, van gezin tot motorrijders. Ik kan het echt aanbevelen.

2008

alles ok

vanden eynde
14-8-2008

mooie, goed gelegen camping; dicht bij zee, haven, en stadcentrum; hartelijke en behulpzame ontvangst in perfect engels; houdt wel rekening dat scandinavische landen zeer duur zijn!!

We hebben een aantal aanbieders voor Kerteminde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kerteminde in Kerteminde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kerteminde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kerteminde scoort een 7.27 uit 10 op basis van 5 reviews.