Camping Kerteminde

Tonen op kaart

6 reviews over Camping Kerteminde

• 2019
    8Brekoor16-08-2019

Goede camping op fietsafstand van leuk stadje

Erg rustige camping op 5 minuten fietsen vanaf Kerteminde. Vriendelijke ontvangst. Kiezelstrand was aan de overkant van de weg. In augustus begint het naseizoen al. Dat zorgt ervoor dat er veel seizoensplaatsen onbewoond zijn. Dat zorgt voor een uitgestorven idee. Ook in Kerteminde viel niet veel meer te beleven. De camping is vooral in het hoogseizoen een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    7Frank13-08-2018

Nooit meer in Juli

Wij werden ontvangen door een wat sikkeneurige medewerkster .Wij hebben hier 2 nachten met onze camper gestaan op een aangewezen plek, niet geheel tot genoegen. De hele dag en tot na middernacht was het een komen en gaan van auto's die de max.snelheid van 15km aan de bekende laars lapten. Kerteminde ligt op 1,5 km van de camping en is een leuk plaatsje. De camping vonden wij te duur t.o.v. het gebodene.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9R. de Vries01-08-2011

Prachtige camping

Wij gaan al jaren op vakantie in Denemarken, we hebben diverse plekken bezocht, maar komen toch steeds weer terug op deze mooie en gemoedelijke camping in Kerteminde. Voor de vele wateractiviteiten zoals zeilen, vissen en zwemmen, kun je goed terecht. Er is een mooi strand tegenover de camping, met zeer helder water, je kunt de vissen zien zwemmen. De camping is goed verzorgd en heel vriendelijke mensen, zowel gasten als eigenaar en personeel. In 2009 en 2010 was het allemaal wat minder goed, omdat er toen een andere eigenaar op zat. Gelukkig is in 2011 de oude eigenaar weer terug gekomen. Een verademing!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2011

• 9E. Giroldi30-07-2011

Leuke camping op een prachtige locatie

Dit is een mooie caming op een prachtigte locatie. Je steekt de weg over en je staat op het strand! De camping heeft diverse veldjes en er staan diverse hutten. Van trekkershut tot luxe hut met eigen douche en toillet en waar zelfs een vaatwasser in zit. Op de camping is o.a. een speeltuin, midgetgolf, winkel, diverse toillet/douche gebouwen die zeer goed schoon gehouden worden. Er is ook een wasmachine en droger. Het personeel is zeer vriendelijk en gemoedelijk. Spreken goed engels en verstaan zelfs redelijk goed nederlands. Over het algemeen is het weer in Kerteminde zeer goed. Het plaatsje Kerteminde is ook zeer zeker de moeite waard. Er zijn in de omgeving voldoende bezienswaardigheden. Bijvoorbeeld treinmuseum in Odense, soort dolfinarium, viking museum en diverse musea. Wat zeker een aanrader is voor kinderen; in de haven vissen op krabben. Ze kunnen er uren mee zoet zijn. Al met al een camping voor jong en oud, van gezin tot motorrijders. Ik kan het echt aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8vanden eynde14-08-2008

alles ok

mooie, goed gelegen camping; dicht bij zee, haven, en stadcentrum; hartelijke en behulpzame ontvangst in perfect engels; houdt wel rekening dat scandinavische landen zeer duur zijn!!

Gereisd met partner in augustus 2008

0 tips over Camping Kerteminde