We hebben een aantal aanbieders voor Kerteminde voor je op een rij gezet:

Reviews over Kerteminde

Veel wol weinig vlees

Chris
    26-7-2008

Als je de brochure mag geloven ben je in een bruisende plaats terecht gekomen, maar de aangeprezen markt bestaat uit 2 kramen. Het is zo dat er wel van alles geprobeerd wordt,een kersenfeest terwijl je geen kersenboom in de gehele buurt ziet staan, maar het komt niet echt uit de verf. Als tip raad ik aan om naar Faborg te rijden daar is veel meer te winkelen en ook meer horeca. Tip als het mooi weer is rijd dan naar het eiland Troense en ga naar het Valdemar slot ga achter het teehuis naar beneden naar het strand en geniet van de zon en het water. Je kunt natuurlijk ook de tentoonstellingen in het slot bekijken of golf spelen. Vegeet niet het geweldig lekkere ijs te eten met de zelfgebakken wafels, je ruikt de winkels van zelf. Kortom rijd iets langer naar een andere plaats.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Kerteminde scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews