Camping Lundeborg Strand

2 reviews over Camping Lundeborg Strand in het Nederlands

Aardig

Inez
4-9-2011

Camping Lundeborg Strand Camping is een aardige camping gelegen aan het einde van een doodlopendeweg. Aan weerskanten ligt de camping. De camping ligt direct aan een klein strandje. Vanaf een lange steiger is het mogelijk de zee in te gaan. Het sanitair aan de strandzijde is niet echt schoon. Het toiletgebouw aan de overzijde is wel erg netjes. Er is een midgetgolf baantje en een springkussen waar kinderen zich prima op kunnen vermaken.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aardig

KIMJ
18-8-2011

Camping Lundeborg Strand Camping is een aardige camping met straatjes met zonnig aandoende namen zoals Benidorm, Mallorca e.d. De camping is in twee delen, gescheiden door een smalle doodlopende weg. De camping ligt aan het einde van deze weg. De camping ligt direct aan een klein strandje. Met een lange steiger kun je de zee in. Er ligt (augustus 2011) alleen wel heel erg veel zeewier aan de kust. Dus lekker zonnen is er helaas niet bij. Het sanitair aan de strandzijde is doordat het aan het strand ligt niet echt schoon. Aan de overzijde is het toiletgebouw wel erg netjes. Er is geen animatieteam voor de kinderen, maar wel een midgetgolf baantje en een springkussen waar kinderen zich prima op kunnen vermaken. Eigenaren spreken naast Deens ook prima Engels.

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Lundeborg Strand

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lundeborg Strand in Hesselager, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lundeborg Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.