Hotel Hesselager

Laatste review

Eenvoudig hotel

c_branje,
25-4-2011

Eenvoudig hotel. Spartaans ingerichte kamer, geen eigen douche of toilet. Het hotel heeft maar enkele kamers en ligt in het gelijknamige rustige dorpje. Goede basis om van hieruit Funen te verkennen. De hond was welkom. Prima verzorgd ontbijt.

1 review over Hotel Hesselager in het Nederlands

Eenvoudig hotel

c_branje
25-4-2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hesselager in Hesselager, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hesselager zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.