Reviews over Hesselager

Mooie ruime camping met leuk zwembad

Heidi,
    28-5-2016

De camping is mooi ruim aangelegd. Ruime staplaatsen, keurig sanitair, mooie keuken waar je kunt afwassen, koken etc. Ook het sanitair is netjes. Het strand is dichtbij, maar klein en met veel steen. Het binnenzwembad (niet bij de prijs inbegrepen) is niet heel groot maar wel leuk, ook buiten is er een zwembad (maar dat was in het naseizoen al dicht). Douches en wifi zijn betaald, stroom is 10A. Vriendelijk personeel.

Aardig

Inez,
    4-9-2011

Camping Lundeborg Strand Camping is een aardige camping gelegen aan het einde van een doodlopendeweg. Aan weerskanten ligt de camping.

De camping ligt direct aan een klein strandje. Vanaf een lange steiger is het mogelijk de zee in te gaan. Het sanitair aan de strandzijde is niet echt schoon. Het toiletgebouw aan de overzijde is wel erg netjes.

Er is een midgetgolf baantje en een springkussen waar kinderen zich prima op kunnen vermaken.

Aardig

KIMJ,
    18-8-2011

Camping Lundeborg Strand Camping is een aardige camping met straatjes met zonnig aandoende namen zoals Benidorm, Mallorca e.d. De camping is in twee delen, gescheiden door een smalle doodlopende weg. De camping ligt aan het einde van deze weg.

De camping ligt direct aan een klein strandje. Met een lange steiger kun je de zee in. Er ligt (augustus 2011) alleen wel heel erg veel zeewier aan de kust. Dus lekker zonnen is er helaas niet bij. Het sanitair aan de strandzijde is doordat het aan het strand ligt niet echt schoon. Aan de overzijde is het toiletgebouw wel erg netjes.

Er is geen animatieteam voor de kinderen, maar wel een midgetgolf baantje en een springkussen waar kinderen zich prima op kunnen vermaken.

Eigenaren spreken naast Deens ook prima Engels.

mooie camping met veel vertier

Fedor,
    10-1-2011

krabjes vangen met mosselschelpen, dat was echt wel een van de hoogtepunten. fijne camping; leuke activiteiten en een goed binnnenzwembad. ruime plekken en prima sanitair. zeker de familiebadkamers waren erg handig.

Zeker een aanrader

Jan de Jong,
    8-9-2010

Nette camping pal aan zee leuk maar klein zwembad . Goede eetgelegenheden.

Mooi uitzicht over de zee. Vriendelijk personeel. Zeewater is heel schoon.