Reviews over Frorup

Leuke camping direct aan het strand

Bart,
    20-7-2011

Leuke camping, direct aan het strand. Het sanitair is goed en netjes. Voor de kinderen is er een leuke speeltuin met een leuke kinderboerderij waar ze konijnen en geitjes kunnen aaien. In de buurt is verder niet zo heel veel. Plaatsen zijn redelijk ruim en vlak.

De moeite waard om nog een keer te bezoeken.

Tineke,
    8-9-2010

Prachtig uitzicht. Erg mooi sanitair gebouw. Goed schoon. Grote plaatsen. Mooi uitzicht op de brug van Funn naar Sjealland. Bij mooi weer een heerlijk, soms zelfs prive strand. Ruimte genoeg.

Vriendelijke ontvangst Mooie speeltuinen voor kinderen. En de dieren zijn een erg leuke toevoeging. Je kunt er heerlijk wandelen.

Het enige wat jammer is, is dat er geen eetgelegenheid is. Daarvoor moet je altijd in de auto er opuit.

Over het algemeen, heerlijke camping. Zeker de moeite waard om nog een keer te bezoeken. Ook geschikt als je op doorreis naar Zweden bent. Vlak bij de op en afrit van de brug.