Reviews over Faldsled

Baisc camping, veel Nederlanders, prima plek

NL,
    28-8-2018

Kleine camping, leuk zwembadje, ligging aan water. Aardige eigenaar die helaas volgend jaar in Afrika zit. Familiedouches zijn fantastisch, overig sanitair maakt matige eerste indruk. Maar wel schoon en goede douchestraal.

Keuken basic, knus. Tv ruimte leuk voor de jeugd. Leuke speelplek.

Centraal onderaan eiland Funen.

Mooie, rustige camping op hele mooie plek aan zee

Marieke Pronk,
    3-9-2016

We zijn bijna 3 weken op deze camping geweest, het was heerlijk. Je kunt er fantastisch watersporten ( suppen, zeilen, surfen) en strandjutten. Van de camping kan je ook een kayak lenen. De omgeving is heerlijk voor mooie (race) fiets tochten. Verder kan je ook makkelijk naar Egeskov (kasteel), odense, Faaborg, etc. We zijn vanaf de camping ook 1 dag naar legoland geweest en 3 dagen naar kopenhagen. Mooie combinatie met de rust op de camping. Verder is het sanitair schoon, broodjesservice heel relaxed, zwembad super fijn door beschutte ligging en plekken ruim met mooi uitzicht. Wij komen zeker nog een keer terug!

Wel 10 x geweest. Super dus!

Hans Voskamp,
    28-1-2016

Geweldige plek om met opgroeiende jeugd watersport te bedrijven. Met name surfen en kiten. Fijne plek, aardige, lieve beheerders.

Rustig, vriendelijk

Fam. Mul,
    30-7-2015

Rustige camping aan zee: loop snel even naar het strandje met steiger. Heerlijk. Recreatievoorzieningen eenvoudig. Zeer schone toiletgelegenheid! Campingbeheerders allervriendelijkst en behulpzaam. Ook in de buurt kun je naar verschillende strandjes gaan. Faborg (met o.a. grote supermarkten), Odense en Egeskov goed aan te rijden.

Super service op sprookjeseiland

Marc,
    16-8-2014

Wat een heerlijke camping is dit. De camping ligt aan Helnaes Bugt en heeft een klein strandje met de mooiste zonsondergang van Denemarken. De zee is de eerste 100m erg ondiep waardoor het ideaal is om te surfen, kajakken of krabben en garnalen te vangen. Kinderen genieten met volle teugen.

Het zwembad ligt mooi beschut en is groot genoeg om heerlijk te zwemmen en spelen.

Het sanitair is wat gedateerd maar schoon. De familiebadkamers zijn echt geweldig. Lekker ruim en een uitkomst als je meerdere kinderen hebt. Broodjes kun je bij de receptie bestellen of zelf bij supermarkt of bakker halen.

De beheerder is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook de Denen met een vaste standplaats zijn erg gastvrij en maken graag een praatje. De camping kent zowel zonplaatsen als halfschaduw, vele met uitzicht op zee. Er zijn verschillende hoekjes met zitjes. De openbare barbecueplaatsen zijn fantastisch. Heerlijk dineren met uitzicht op de zonsondergang, wat wil je nog meer?

Faldsled scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews