Hotel Faaborg

Hotel Faaborg

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Faaborg voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Faaborg in het Nederlands

Met jonge kinderen

Nooit meer! Waardeloze kamers; wat een afknapper.

Fam. Mazenier - Struik
9-8-2017

Veel te duur voor echt waardeloze kamers. Vies, klein, enorm gehorig, badkamer is een lachertje.

Het rare is dat het bij een restaurant 'hoort' wat geweldig is. Super locatie; ook hotel is op zichzelf super mooi gelegen in de prachtige plaats Faaborg.

Gezien dit alles valles de kamers ENORM tegen.

We hadden met 3 personen (ouders + 1 kind van 5 jaar) de keuze uit een 2 persoonskamer (dat kan; we kwam zonder reservering) en een appartement.

Beide even duur. We kozen eerst voor het appartement. DOE dit nooit!. Je moet 2 enge, smerige trappen omhoog om op een zolder een bij mekaar geraapt zooite te vinden. We liepen letterlijk door een spinnenweb. De badkamer was te donker om te kunnen zien of het schoon was of niet.

Daarna de 2-persoonskamer toch maar genomen. Waardeloos. Badkamer klein, oud en het ergst; vies. Het stof op de radiator kwam bijna tot leven. Enorm vlokken/bollen stof zatern erin / op. Gaten in muren, spinneraggen aan het plafond.

Kortom; ga niet! Kies een ander hotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Faaborg in Faaborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Faaborg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.