Hotel Faaborg Fjord

2008

redelijk

kitty
5-9-2008

het was een redelijk hotel inderdaad kleine kamers het speelgedeelte was toen wij er waren niet echt schoon evenals de kamers het zwemwater was koud maar misschien ben ik dan wel erg verwed het eten zowel ontbijt als diner is prima in orde mooie omgeving we hebben ons er goed vermaakt en je zit toch niet de hele dag op de kamer en we waren op doorreis dus het was maar voor 3 dagen

2007

Voor een 3 sterren hotel best wel goed

Liesbeth van den Broek
31-7-2007

Voor een 3 sterren hotel best wel goed. De kamers zijn wel klein vooral als je er ook nog met zijn vieren op moet. Het lijkt of je een vierpersoonsbed hebt. Voor de kinderen is er vanalles, zandbak, speelkamer, biljart, tafeltennis, zelf een jukebox en een klein zwembadje. Het personeel is erg bescheiden maar wel behulpzaam en zeer vriendelijk als je iets vraagt

Fijn vrij chique hotel, met gratis zwembad en sauna

santien eggebeen
18-7-2007

Fijn vrij chique hotel, met gratis zwembad en sauna.

Het ligt aan het Faaborg Fjord, waarin je ook kunt zwemmen en op het strandje in een ligstoel liggen.

Dit is aan de overkant van de weg en hoort bij het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Faaborg Fjord voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Faaborg Fjord in Faaborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Faaborg Fjord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.