Vakantiepark Bro Strand

8,7

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen9,1

14 reviews over Vakantiepark Bro Strand in het Nederlands

Mooie complete huisjes, heel sfeervol

Ine Geers
4-3-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen9

Winkels zijn redelijk dichtbij, 2 km, steile trap naar smal en stenig strand.

Kleine speeltuin en park ruim aangelegd met veel ruimte.

Super park en omgeving!

trijnebos
16-8-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Prachtig 'typisch' Deens vakantiepark. Alle huisjes hebben een vrolijke kleur, veelal zijn die van particulieren. Alle huisjes zijn van de buiten en binnenkant identiek, behalve de inrichting. Deze is afhankelijk van de verhuurder. Wij hadden een op en top huis! Complete keuken met inventaris, luxe inrichting, sauna en bubbelbad. 3 slaapkamers met prima bedden en boven ook een badkamer.

Het vakantiepark ligt aan de kust tussen de plaatsen Middelfart en Bogense. Het is ruim opgezet en enorm schoon. Last van lawaai of ander overlast hadden wij niet. Vanaf het park loop je direct naar de zee, trap af en je kunt zwemmen. Het strandje stelt niet veel voor, alleen kiezeltjes.

Omgeving ook top! Bogense en Middelfart zijn leuke plaatsen. De hoofdstad van Funen (Odense) is ook een top dagbesteding! Net als Skaerup Zoo (kleine dierentuin). Neem ook de tijd voor de zeewandeling naar eilandje AEbelo (voorbij Bogense) daar kun je zelfs zeehonden spotten! TOP week gehad!

we hebben genoten

een familie
22-7-2011
  • Onderkomen10

we zijn hier 10 dagen geweest en vonden het jammer dat we naar huis moesten.

Een luxe woning met alles erop en eraan.

het is geen zwemstrand, maar de kinderen vonden het prachtig. een schepnetje en hengel en ze hadden lol.

je kunt heerlijk wandelen of fietsen of gezellig naar bogense gaan. Op het park zelf is eigenlijk niets te doen. wat speeltoestellen voor de kinderen en het strand.

Op Funen is genoeg te beleven voor iedereen.

Grote vakantiewoning

S. Vanhauten-Linders
25-9-2009
  • Onderkomen8

Mooi aangelegd park, met pleintjes waar de huisjes omheen staan. Huisjes zijn zeer ruim en licht. 3 grote slaapkamers en riante badkamer met bubbelbad en sauna, tevens nog een kleine extra badkamer boven. Het strand viel tegen, het zijn gewoon een paar kiezelstenen en verder niks, dat hadden we niet verwacht met zo'n naam voor het park (zelf schuld, niet in de omgeving verdiept). Typisch Deense omgeving, met veel groen en lieve huisjes. Minpunt: het huisje was erg vies (aangekoekte etenswaren in de koelkast, nog vloeibaar braaksel in de naden van de bank, spinnenwebben op de slaapkamers, plakkende keukenkastjes, vuile vaat in de vaatwasser enz enz). helaas kwamen we zo laat aan dat de receptie al ging sluiten, dus terugrijden had geen nut. Misschien hadden we kunnen bellen met onze klacht, maar we hebben ervoor gekozen om flink te poetsen die eerste avond. Eenmaal schoon was het een prachtig huisje met vrij uitzicht op weilanden (mooi).

rustig park met mooie huisjes

Saskia en Gijs
10-9-2009
  • Onderkomen9

Wij hebben ons hier prima vermaakt.

Auto is noodzakelijk, want hier in de buurt is niet zo heel veel. Strand is vlakbij, en je kunt hier ook heerlijk wandelen.

Het park was rustig, er waren niet veel huisjes verhuurd of bezet.

Van Polen of anderszins herriemakers hebben we geen last gehad!

Het bubbelbad vonden we heerlijk!

Ook onze hond heeft hier goed naar zijn zin gehad. Veel buiten, vlakbij zee en lekker slaapplaats.

Givskud zoo in Give (ong, 1 uur rijden) is een aanrader! Met je eigen auto op safari en tussen de leeuwen.

Ook Egeskov en Odense zijn leuke dingen om naartoe te gaan. Bij slecht weer de shoppingmall in Kolding of Odense (honden niet toegestaan)

Zeer leuk klein kindvriendelijk park

Ronald Koehorst
23-8-2009
  • Onderkomen9

Leuke vakantie gehad. Jammer dat op de eerste dag het huisje van de buren in de fik stond. Omdat 112 niet bereikbaar was en de buren weg belden we een ander nummer dat ons doorgaf dat de eigenaar een ander was. Of we maar een ander wilden belden! Het zoontje van 2 had iets op het fornuis gezet (beker) en had het fornuis aangezet. Vervolgens ging de familie booschappen doen......M'n zoon van 9 en ik hebben de brand net kunnen blussen. Na een half uur kwamer er 3 brandweerauto's, maar toen was het al geblust.

De ligging is perfect van het park, vlakbij het strand. Voor de goede supermarkt kun je het beste naar Bogense (12 km) naar de Super Brugsen. Een goede slager of restaurant is moeilijk te vinden, de beste zit in Noore Abby.

Echt knudde waren ook hier (zie andere beoordelingen) de diverse Polen die in andere huisjes zitten. Die mensen rijden de hele nacht door het park op ene af, blijkbaar voor hun werk (alles tussen 01.00 uur en 05.00 uur!).

Denemarken op z'n best!

Roy
27-6-2009
  • Onderkomen9

We hebben net twee heerlijke weken in het vakantiepark in Bro Strand achter de rug. Ondanks de altijd aanwezige wind en matige temperatuur heeft het slechts 3 dagen geregend, zodat wij veel buiten geweest zijn om de omgeving (met auto en fiets) te verkennen. Die omgeving is prachtig: rustig, groen en heuvelachtig. Qua attracties moet je altijd even rijden (Odense, Egeskov, Legoland, Kopenhagen) maar het is allemaal goed te doen. Mede vanwege het rustige verkeer op Deense snelwegen.

Over het huisje niets dan lof. Wasmachine, droger, vloerverwarming, sauna, whirlpool en vele andere gemakken. In deze tijd van het jaar is het erg rustig op het park, dus bijkomen voor de ouders maar weinig speelgenootjes voor de kinderen. Er zijn wel twee leuke speeltuintjes, en er is genoeg gras om op te ravotten. Mochten we hier weer komen, dan zouden we dit wel in juli of augustus doen. Duurder, maar nét even warmer.

Al met al toch een aanrader, en een plek waar we leuke herinneringen aan hebben!

2008

fifty-fifty

Fam Broks
31-7-2008

In 2006 zijn we er geweest en was het huisje formidabel!!!

reden om in 2007 terug te gaan maar wat een domper.

Een smerig huisje met beddengoed dat we niet eens hebben gebruikt omdat het zoooo smerig was.

Verder was er veel stuk in het huisje varierend van deurklinken tot stoelen, tegeltjes de trap, tuistoelen en gebroken servies.

Klagen bij de sleutelhouder en die gaf ons volkomen gelijk.

Uiteindelijk geen stroom hoeven te betalen ter compensatie.

Als we niet met twee gezinnen waren geweest waren we terplekke omgedraaid en terug gereden.

Een ander huisje was er volgens de sleutelhouder niet terwijl er genoeg leeg stonden.

Volgens de buurman van ons huisje hadden wij de pech dat het "ons"huisje" voornamelijk aan poolse gastarbeiders werd verhuurd en de eigenaar (een arts uit Middelfarth) zich verder niet bekommerde over het huisje.

Noot: het andere gezin dat met ons mee was had wel een prachtig en schoon huisje!!!

Erg jammer dat ook een mail nimmer is beantwoord,!!!

Fam Bank 27-06-2008

Fam Bank
27-6-2008
  • Onderkomen9

Wij hebben net genoten van 2 weken vakantie in Bro Strand. Absoluut geen commentaar over het park, dit ziet er keurig uit. Net als het huisje wat we hadden, in één woord perfect. Alles wat je graag om je heen wilt hebben is in het huisje aanwezig. Kom hier niet naar toe voor bedrijvigheid want alles is hier rust om je heen. Zelfs in de Deense dorpjes is het erg rustig. Wel zie je een vervelend fenomeen op dit park, iets wat je op de Nederlandse parken ook steeds meer ziet en dat is dat huisjes verhuurd worden aan (Poolse) arbeiders. Verder geen last van deze mensen maar het is voor de vakantie sfeer in het park beter als men de huisjes alleen verhuurd aan diegene die hier op vakantie komen, of ze nu Pools zijn af uit een ander land komen..

Al met al zeker een aanrader !!

We zijn net terug van een weekje Bro Strand

Fam. van Gool
11-5-2008
  • Onderkomen8

We zijn net terug van een weekje Bro Strand. Op het park bevinden zich schitterende huisjes, welke voorzien zijn van alle gemakken (wasmachine, droger, sauna, bubbelbad, oven, kinderstoel, etc.). Op het park kunnen de kinderen naar harte lust spelen in de speeltuintjes, kikkervisjes vangen in de vijvertjes en beach volley ballen. Vanwege het mooie weer gingen we 's avonds met een heel stel kinderen nog lekker naar het strand (ong. 200 meter lopen). De zonsondergangen waren zeer mooi. De service vonden we verder niet zo goed. In Baring moesten we onze sleutel halen en de 'receptioniste' aldaar vertelde niets uit zichzelf en als we al vragen hadden, had ze eigenlijk geen zin om er antwoord op te geven. Dit even terzijde. Verder hebben we een geweldige vakantie gehad en we komen zeker een keer terug. Het bezoek aan Legoland in Billund is echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bro Strand in Brenderup , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bro Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.