Camping Kyst

9.1Fenomenaal

Denemarken, Funen en de eilanden, Bogense

Op vakantie geweest naar Kyst?

9.1Fenomenaal

• 9.2Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

4 reviews over Camping Kyst

• 2018
    9Frank13-08-2018

Geweldig, wij komen zeker terug.

Zeer vriendelijke ontvangst, de eigenaar spreekt een beetje Nederlands. Vanuit de camping is alles op loopafstand te doen. Genoeg restaurantjes in de directe omgeving, het visrestaurant aan de haven is een topper, een visbuffet voor DKK 149,- pp. Wij waren hier met onze camper en stonden direct aan het water, de plek mochten wij zelf uitkiezen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Francien23-08-2012

mooie gelegen camping

Mooie rustige camping. Konden kiezen uit plaats bij het water of erachter. Grote plaatsen. Goed sanitair en heel vriendelijk personeel. Je loopt zo direct naar de haven of het plaatsje in. Als je lekker vis wilt eten, ga dan naar het restaurantje bij de haven. Elke avond is daar een visbuffet. Werkelijk grandioos. Leuke omgeving om te fietsen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012

0 tips over Camping Kyst

1 vraag over Camping Kyst

• jan hultermans, 14-07-2018

hond

mag er een hondje op de camping

• Centrale kookgelegenheidAanwezig