Camping Kyst

Camping Kyst
9,1

2 reviews over Camping Kyst in het Nederlands

Geweldig, wij komen zeker terug.

Frank,
13-8-2018

Zeer vriendelijke ontvangst, de eigenaar spreekt een beetje Nederlands. Vanuit de camping is alles op loopafstand te doen. Genoeg restaurantjes in de directe omgeving, het visrestaurant aan de haven is een topper, een visbuffet voor DKK 149,- pp. Wij waren hier met onze camper en stonden direct aan het water, de plek mochten wij zelf uitkiezen.

mooie gelegen camping

Francien
23-8-2012

Mooie rustige camping. Konden kiezen uit plaats bij het water of erachter.

Grote plaatsen. Goed sanitair en heel vriendelijk personeel.

Je loopt zo direct naar de haven of het plaatsje in.

Als je lekker vis wilt eten, ga dan naar het restaurantje bij de haven. Elke avond is daar een visbuffet. Werkelijk grandioos.

Leuke omgeving om te fietsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kyst in Bogense, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kyst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.